I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Löshår säljes

Övrigt - Köp & Sälj

2005-06-03 04:08

Löshår säljes

löshår för att göra bland annat rasta flätor med säljes, tror det är för tjejer eftersom det är tjejer på förpackningen, men jag vet inte, kanske funkar för alla? Färgerna är iaf svart, mörkbrunt och ljusbrunt, för den som är intresserad har jag bilder jag kan maila så får man kika. Har ett gäng, säljer för 80 kr st.

"En Mäniskas död är en tragedi, 1 miljon mäniskors död är statistik" Josef Stalin

2005-06-03 13:16
tjejer har la inte så annorlunda hår förutom att det ofta är längre ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-03 18:25
dom kostar ca 25kr /förpackning på affär.
http://www.iamthereasonwhy.com/

2005-06-03 19:13
maxxx, 25 kr? nä de kostar väl minst 100, sen vet jag inte hur pass bra kvalite det här är, men jag skickar bilder för de som vill ha så får man själv avgöra. Min flickvän använde iaf samma och det blev snygga flätor för henne.
"En Mäniskas död är en tragedi, 1 miljon mäniskors död är statistik" Josef Stalin

2005-06-03 19:53
nej. riktigt hår kostar ca 350kr längden.

löshår ca 25kr om man vet dom rätta affärerna. En del affärer som är dom enda som säljer i den staden brukar gå upp emot en hundring.

Min flickvän är frisör och har specialicerat sig på att göra dreads och rastaflätor.
http://www.iamthereasonwhy.com/

2005-06-03 23:50
riktigt hår är väl ändå gratis, såvida man inte är flint alltså.

okej, men de priser jag har sett är iaf högre på detta hår, men eftersom jag inte vet om det som jag har är det billiga lågkvalite hår som du pratar om eller riktigt hår så är det ganska lönlöst att ha diskussionen

2005-06-06 20:36
Är inte syntes iaf, är orginal hår!