MAssvis med dvd's säljes 200kr: Sagan om konungens återkomst extended version Hitlers hantlangare (stor box, butikspris 699) episod 1-6 90kr: kogänget the forgotten hajar som hajar 70kr: (dubbel dvd'r/två filmer i varje) Gustav/Ice age Gustav/Dodge ball I, Robot/braveheart I,robot/Alien Gustav/braveheart Day after tomoroow/master&commander 50kr: Shrek+3d/specialdisc utgåva The life of david gale 30kr: rånarna papillon jalla jalla the game sister act apocalypse now schindlers list changing lanes the green mile lejon kungen 2 disc specialutgåva antz tom&jerry alla älskar kalle minority report das boot tjuren från bronx dansar med vargar terminator 3 den 13'e krigaren johnny english nu blåser vi snuten bullitt säljer inte enskilda filmer, vill någon köpa mkt så går den personen föra alla, jag slänger även på några extra filmer vid ett sådant köp. Annars får jag väl sätta ngt slags minimum vid ca 150kr. Jag bjuder på frakt var ni än bor. kan ni mötas i Lund så är det ju det absolut lättast för oss båda! ställ frågor privat eller i tråden. filmerna är nya och inplastade...kan vara bra att nämna!