I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: pocketbike

Övrigt - Köp & Sälj

2005-05-22 13:41

säljes: pocketbike

superbike 2 säljes.

vi har beställt 10 st från och dom kommer att säljas för 4200. och dessa kommer att finnas i gbg.

har redan en hemma i gbg som köptes för att prova och dom går fort som fan och är dessutom rätt så stora jämfört med minimoto.

som ni själva redan vet är väntetiden på importsidorna helt sjuka 8-10 veckor och då tillkommer schenker frakt pris till oxå.

så om ni vill hinna få eran bike innan sommaren tar slut, passa på.

för mer info
samma bike som på denna sida. super bike 2

http://www.minibike.se

biksen kommer in torsdag-fredag

HÖS-UNITY

2005-05-22 14:20
No offense men jag skulle fan slå mig själv om jag kom glidande på en sådan dära..Köp en longboard istället
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-22 14:22
buää d va ju ingen fet motor i den inte. nej jag köper på annat håll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-22 14:23
ZENIL:

det är inte meningen att man ska glida runt på stan med dom heller. rejsa runt på bana eller nått område utan snutar är lite mer grejen med dom.

2005-05-22 14:36
Aha typ gokart? fast å andra sidan är det nästan värre, börja kör folkrace istället..

2005-05-22 15:00
ja som gokart kan man säga. personligen tycker jag det är ashäftigt.

2005-05-22 15:36
haha. saken e att ja tyckte själv att det va löjligt, tills en gubbe tog med sig sin till jobbet o ja provade den. efter det e jag helt besatt. man vet inte hur kul det e föränn man har provat.

sen kollade jag på hemsidor o såg deras priser och vänte tider och frakt kostnader och jag tyckte att det var helt löjligt så jag började ta in själv.

Nytt . vi har skåpbil så om nån bor en bit utanför gbg så kör vi hem mot bensin kostnad.

alla mina polare har köpt varsin o vi kör som fan.plus jag har hört att det skall öppnas en bana här i gbg.
HÖS-UNITY

2005-05-22 15:40
det låter najs assassin men jag har kollat in en annan modell som jag verkligen vill ha! 110cc och toppfart på 85km/h (kanske inte stämmer 100 men endå!) annars hade jag plockat en av dej så hade du fått köra den till halmstad!

2005-05-23 15:32
vi sänker priset till 4000
HÖS-UNITY