Säljes/bytes Minimoto.
Ska sälja min minimoto pga. skivspelar köp... Bor i Gbg... ska ha 2000 för den kan eventuellt byta mot skivspelare det är en 05 och jag köpte den för 3 månader... köpte den i princip ny... han som haft den innan hade bara haft den stående hemma... jag betalade då 3700:- för den. Den är nylackerad i lila pearl skiftar lite i svart. Inget fel på den..... Bild 2000kr eller en skivspelare "DIREKTDRIVEN" värd minst 2000:-. peace.
Volym Entertainment
Glömde säga att det är en 47cc....
Volym Entertainment <br>
UPP!
Volym Entertainment <br>
var bor du ?
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
fyfan va najs. vill behålla mina 1200or dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha nu e jag snurrig. men fanns det inte en svensk sida som sålde sånna? hittar fan inte den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
Har fixat en skivspelare nu... därimot behöver jag en dj mixer... annars ska jag ha 2000:- Jag bor i Göteborg. peace.
Volym Entertainment <br>
lite frågor. hur bra är den lackad? asså d e inte med nån biltema färg eller så? och hur fort går den typ? är dom stabila så man slipper mecka en jävla massa oså, och går den sönder lätt? im a newbie på minimoto :P
DJDoggy P20 Jag går lackerings utbildning... har gått 2 år... så det e äkta billack... den gör ca 50... (tillräkligt när man sitter så lågt) =) Mecka hmmm jag har inte haft ngt problem med den... så jag kan inte säga att det är mkt meckande... därimot när man har på "sportluftfilter" så måste man rengöra det mkt... men just nu är orginal på och det är väl skyddat från smuts... peace.
Volym Entertainment <br>
Man får ju splitter nya för ca 2000:-
dingrinn.blogspot.com
trimmad P18 Jasså och vart hittar du dom?
Volym Entertainment <br>
2000 lät toppen ja tar 2 helt nya då
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
www.minis.se Där har du helt ny för 2199:-, har dock hittat för 2 papp jämt men kommer inte ihåg sidan.
1400:- bjuder jag iaf.
dingrinn.blogspot.com
oj fan, sorry trimmisq
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
freshh nu kommer alla pengar gå till en minimoto. haha
trimmad Nice sida... Men har fått erbjudanden redan så nej går inte ner till 1400:- iaf inte ännu... har ju fått några erbjudanden.
Volym Entertainment <br>
okej :)
dingrinn.blogspot.com
2300 kostar en ny tror jag....priset e typ nåt sånt..
Försök inte överleva livet, ingen har lyckats hitills.
sen måste man frakta den med bussgods om man inte bor i sthlm. så räkna med 2500 för den billigaste. men dom har ju fetare modeller med dämpning å toppfart på 85, dock dyrare.
kan du inte ta kort när en "vuxen" sitter på den.. visst är det mini motos som är SÅ JÄVLA SMÅ? och pocket bikarna är större? eeeller? jag vill ha!
i get more pussy then panty!
Minimoto = Små Minibike = Större (tror jag att det är) =D Köp min säg ett pris bara haha ;)
Volym Entertainment <br>
fuck, jag som vill ha en större.. dom är roligare ju :)
i get more pussy then panty!
ganska stor skillnad på pocket & mini :D
Volym Entertainment <br>
sen klicka på bäställ för att få bilder
LGTM
jaja men det e skildnad på jävla riktig minimoto å skräpet man kan beställa från internet.
vet du vad som är skräp eller inte? säg till mej så jag inte köper fel :)
jag e 187cm lång o väger 115 kg o jag kan köra minimoto utan problem....=D
Försök inte överleva livet, ingen har lyckats hitills.
åhh, ska du sälja den?, den e så fet va!... allvarligt, hade jag haft pengar mannen, men du känner ju mig
DaBBe P17 Ja dina pengar försvinner fortare än en råtrimmad racerbil =P
Volym Entertainment <br>
mixern är uppe på annons här på whoa. hör av dig om du får sålt biken. du får den för 1650.
HÖS-UNITY
Vad är en minimoto??
It's not a cap, it's a flag
temp0 Kolla på bilden så ser du? "mini motorcykel" lr vad man ska säga.... väger 20 kg... går i ca 55... vet inte vad mer man kan säga
Volym Entertainment <br>