I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes tjejkläder

Övrigt - Köp & Sälj

2005-05-10 17:16

säljes tjejkläder

Tröja (ribbstickad, tight, halvpolo)
Färg: Svart med gröna ränder över bröstet och ryggen.
Material: 100% akryl
Storlek: Lappen är borttagen, men jag skulle gissa på Large då det sitter lagom på mig och jag är 178cm.
Bild:
fram
bak

Pris: 50:-

Linne
Färg: Röd
Storlek: Small
Märke: Impuls
Bild: fram
bak
Pris: 40:-

Byxor (låg midja, tighta, inga fickor, köpta på H&M)
Färg: Bruna
Storlek: 40
Material: Polyester. (Mest på insidan, utsidan påminner om någon sorts fuskmocka, men det står 100%polyester på lappen)

Bild: Kameran är inte den bästa, så kvaliteten på bilden är ganska crappy, men här är några bilder iaf:

fram utan blixt
med blixt

Byxor (tighta, inga fickor, köpta på H&M)
Färg: Svarta
Storlek: 40
Material: 97% bomull, 3% elastan
Bild: upl.silentwhisper.net

Tröja/Top: (Trekvartsärm)
Färg: Rosa (Siris)
Storlek: Small
Märke: Hennes Collection
Material: 100% Bomull

(Den är dock en liten nyans mörkare än på bilden)

Tröja (stickad, v-ringad, tight)
Färg: Grå
Material: 88% acryl, 8% polyamid, 3% elastan
Storlek: 38/40
Märke: LA City

Alla priser avser utgångspriser. Säljer dessa pga att de inte används/aldrig har använts, antingen pga för stor rumpa och för långa ben eller för liten storlek och inte min typ av kläder, fått av syskon osv.

U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2005-05-10 18:53
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2005-05-10 18:55
kan tillägga att frakten betalas av köparen, då jag inte kommer tjäna ett skit annars ;)

i annat fall går det att mötas upp nånstans i sthlm

2005-05-10 21:51
ok jag vet att det inte är världens mest eftertraktade kläder, men kom igen. nån måste ju ha längtat efter ett par klassiska svarta byxor, eller en riktigt rosa tröja. :p
om inte det, så ett rött linne till sommaren, eller ptja.. resten. jaaa!

2005-05-10 23:23
Testa på tradera där köper dom allt... Whoa kanske inte är rätt forum för tjejkläder?
"Help the grown folks, they need more help than the children do"

2005-05-10 23:27
nej jag vet, men tänkte prova här först. tack ändå.

2005-05-25 02:37
Linnet är sålt. ser man på.

2005-05-25 04:17
Jag kan köpa ett klädesplagg om din doft fortfarande finns kvar på det. Wink wink.
Katherine the Great died while attempting to have a horse lowered onto her for sex. I merely sprained my back.

2005-05-25 13:09
haha. tveksamt du men jag kan sätta dit lite valfri doft för en liten summa ;)