säljes tjejkläder
Tröja (ribbstickad, tight, halvpolo) Färg: Svart med gröna ränder över bröstet och ryggen. Material: 100% akryl Storlek: Lappen är borttagen, men jag skulle gissa på Large då det sitter lagom på mig och jag är 178cm. Bild: fram bak Pris: 50:- Linne Färg: Röd Storlek: Small Märke: Impuls Bild: fram bak Pris: 40:- Byxor (låg midja, tighta, inga fickor, köpta på H&M) Färg: Bruna Storlek: 40 Material: Polyester. (Mest på insidan, utsidan påminner om någon sorts fuskmocka, men det står 100%polyester på lappen) Bild: Kameran är inte den bästa, så kvaliteten på bilden är ganska crappy, men här är några bilder iaf: fram utan blixt med blixt Pris: 50:- Byxor (tighta, inga fickor, köpta på H&M) Färg: Svarta Storlek: 40 Material: 97% bomull, 3% elastan Bild: upl.silentwhisper.net Pris: 50:- Tröja/Top: (Trekvartsärm) Färg: Rosa (Siris) Storlek: Small Märke: Hennes Collection Material: 100% Bomull Bild: upl.silentwhisper.net (Den är dock en liten nyans mörkare än på bilden) Pris: 40:- Tröja (stickad, v-ringad, tight) Färg: Grå Material: 88% acryl, 8% polyamid, 3% elastan Storlek: 38/40 Märke: LA City Bild: upl.silentwhisper.net Pris: 40:- Alla priser avser utgångspriser. Säljer dessa pga att de inte används/aldrig har använts, antingen pga för stor rumpa och för långa ben eller för liten storlek och inte min typ av kläder, fått av syskon osv.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
|