I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Rosa imac

Övrigt - Köp & Sälj

2005-05-07 20:37

Säljes: Rosa imac

Jag har nu bestämt mig för att sälja min underbart fina imac som jag älskar.

det är ingen topdator. men den duger till att spela tetris på. och jobba med grafisk utformning i adobeprogram, som tex illustrator och photoshop som finns på datorn.

det är en 333mhz'are, liten hårddisk, typ 8gb.
nyinsatt minne, värde 1800:-, det var nåt specialminne för bärbara datorer för dom inte hade nåt annat inne till min lilla mac... 256mb är minnet på iaf. så man kan utan problem köra många program samtidigt.

den är som sagt rosa, och väldigt söt. är man snäll kan man få elefanten på köpet!
det är lila mus.

jag säljer den för att ha råd med hyran, skulle aldrig göra mig av med den annars. mest för att den är så fin och underbart härlig! :)

högstbjudande, budgivningen börjar på 1500:-
den finns i uppsala, luthagen. kan skickas mot förskottsbetalning, och köparen betalar frakt!

bilder:
ett
två

www.marysoul.com

2005-05-07 20:39
gud vad sorgligt :( stackars dig...
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-05-07 20:45
för att jag inte har råd med hyran, för att jag måste göra mig av med min älskling, eller för att du var ironisk?
www.marysoul.com

2005-05-07 21:09
för att du inte har råd med hyran och måste göra dig av med din älskling :(
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-05-08 01:13
fimp: okej. man kan inte alltid vara säker på whoa. här är fullt av sarkasm. men tack för tanken!

mickemickeyo: va du för snabb att säga att du var intresserad, eller för snabb att fråga om bild?
kom igen, du kommer aldrig hitta en lika fin pärla som denna! :)
www.marysoul.com

2005-05-08 01:14
Jag skulle lätt ta den om jag inte ville köpa bärbar

2005-05-08 01:32
fimp: ska du köpa mac eller? ja vill ha en ibook. it would make my life complete. :)
www.marysoul.com

2005-05-08 13:43
Shit om du la 1800:- på 256mb minne blev du grymt jävla blåst, priset ligger runt 300-500:- nytt, ännu billigare begagnat.
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

2005-05-08 18:32
pajjaz F20: det kostade 1800:- men jag fick det för 500:- för det är det macminnet ligger på. Men dom hade slut på sånna.
www.marysoul.com

2005-05-08 19:49
Tror inte du får 1500 för den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-08 20:22
Finns inga Macminnen.
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

2005-05-08 20:25
Du kan få 500

2005-05-08 21:24
hahahahaha fyfan alltså! vart hittade du utsmyckningarna?
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2005-05-08 21:27
nepp finns inget som heter "macminnen", däremot är macar mer känsliga med att det måste vara kvalitetsminnen. annars kan det bli kaos.

för övrigt tror jag datorn är värd typ 500-1000 kr.
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"

2005-05-09 12:47
pajjaz : ok, jag är ingen datafantast, men i affären där ja satt in minnet sa han att han hade slut på minnen som passade till min mac (ett macminne alltså, även att det inte heter så, så kallar jag det nu för det) så jag fick ett annat minne, som kostade 1800, för samma pris som det andra skulle kostat. men det har ju ändå inte så jävla mycket med tråden att göra, vad minnet heter. det är bra iaf.

anal: på tiimarii :)

själva datorn kanske inte är värd så jäkla mycket. men det finns många bra program i den, som är värde mycket pengar. plus minnet, som är värt 1800:-
så jag tycker inte 1500:- är ett överpris. tycker ni det behöver ni inte bry er om att köpa den.
www.marysoul.com