I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes:presentkort på tatuering i uppsala,darkwell

Övrigt - Köp & Sälj

2005-05-02 17:57

Säljes:presentkort på tatuering i uppsala,darkwell

fick presentkort på tatuering i present, på darkwell i uppsala. men jag vill göra min tatuering hos samma som gjorde min första.
så ja säljer det.
enbart tauering, det gäller inte för piercing eller nåt annat.
300:- är det på, säljes för 250:-
finns i uppsala.

han som tatuerar på darkwell är asduktig. tror han vunnit priser, men ja är inte säker..
men han kan bara snacka engelska, men de andra i personalen hjälper dig nog att översätta om du inte e så bra på de själv...

kom igen! ja behöver pengar så ja kan göra min!

www.marysoul.com

2005-05-02 18:35
300 kommer man inte långt på.. men mankan ju lägga till själv sen antagligen
Allt e frid o fröjd i dom svenska hemmen....

2005-05-02 19:01
haha : ] fan va lustigt att man ens köper ett presentkort för trehundra kronor till någon =p

2005-05-02 19:56
nej du får antagigen ingen för 300, men det är ju en bit på vägen, om man ändå ska tatuera sig..

ja fick det i present av en polare, hon visste att ja ville göra en tatuering till, men ja sa inte vilken studio jag ville till tyvärr.
www.marysoul.com

2005-05-02 20:43
ja, eller så tjänar man på att köpa ett presentkort, om man ändå tänkt gadda sig.

till på fredag sänker jag priset till 200!!!! KOM IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.marysoul.com

2005-05-02 21:08
Fraodi: Den tatueringen du vill göra (drake på kuken i åtta färger som sprutar eld) kommer kosta mer än 300 spänn kan jag lova...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-09 13:33
t-roc: jo, sedan typ oktober har du en tatuerare där.
www.marysoul.com

2005-05-09 13:47
om man har presentkort..behöver man fortfarande ha förälders tillstånd om man är under 18 då? har hört att nån inte fick för sina päron men nån köpte presentkort till han så fick han göra hos nån tatuerare..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-09 14:39
paeppe : seriösa tatuerare gör inte på folk under 18, vare sig om föräldrarna är med på det eller ej.
www.marysoul.com

2005-05-09 15:19
sacho ditt inlägg speglar dig själv.
jag gillar små russinkukar

2005-05-10 18:30
Berger...seriös och seriös...beror väl hur man ser på det

2005-05-10 19:37
paeppe : jag tror inte du kan hitta en proffissionell tatuerare som medvetet tatuerar minderåriga. själva grejen att göra det är oproffsig, tycker jag.
sen om du ljuger dig till att vara 18 är en annan sak, vilket jag gjorde första gången. :) då e de ju inte tatueraren som gör fel.

men jag är glad att jag inte fick tillåtelse att tauera mig när jag va inne på det första gången, när jag var 15. för det motivet jag hade bestämmt mig för då, e skitfult nu tycker jag. hold on. du hinner nog göra den ska du se!
www.marysoul.com