I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: barebonePC och LCDskärm 18"

Övrigt - Köp & Sälj

2005-05-01 20:45

säljes: barebonePC och LCDskärm 18"

18" dell tftskärm, nypris 4800 kr.

creative slix barebone (shuttle), 2,4 ghz, 256 mb ram, 80 gb seagatehårddisk. egentligen byggd för att använda som server men användes aldrig. ploppa i lite mer ram och ett bättre grafikkort så duger den nog att spela spel med också. det lilla formatet och 5.1-ljudkortet gör att den skulle fungera bra även som mediecenter. vet inte riktigt hur mycket den kostade att bygga, men själva boxen går väl på runt 2500 iaf. alla delar är nya förutom dvdspelaren som jag plockade från en dell.

Säljer till högstbjudande, separat eller tillsammans. inga skambud.

"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"

2005-05-01 20:46
Jag vill ha lite mer info om skärmen, jag är ute efter en så..

2005-05-01 20:49
hmm vad vill du veta?
köpte den för två år sen, då var det deras "lyxvariant" men bättre bild än på de billiga rackarna de skickar med i paketet (min pappa köpte en billigare samtidigt och man märker verkligen skillnad). kostade då typ 8000 tror jag. vet inte om den 18tummaren de säljer nu är lika bra.. men den kostar iaf som sagt 4800.

så vitt jag kan se finns det en död pixel.

har ingen koll på uppdateringstid och sånt där, men jag har gejmat ett fåtal gånger utan problem.

2005-05-01 21:06
Ange ort och hur köpet ska ske!
För att ytterligare minska antalet obesvarade frågor i trådarna vill vi att du skriver var du bor nånstans och hur du vill att varan ska levereras när du skapar en annons. Dvs, kan du skicka varan? Vem står för frakt? Säljer du bara till folk på samma ort?
Finns inte denna informationen i din annons kommer den att tas bort.

Ange utgångsbud!
För att undvika skambud och diverse andra problem, ange alltid ett utgångsbud då du ska sälja en vara till högstbjudande. Gör du inte detta finns det risk att din tråd kommer att tas bort.

Att tramsa med att lägga ett bud som är under utgångsbudet kan leda till tillsägelse eller varning.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2005-05-01 21:11
utgångsbud 4000 för båda.
bor i stockholm. kan mötas centralt eller hemma hos mig.