erorone P17 skojjar du eller!? läs innantill på min hemsida. jag har självklart stora utgifter för min verksamhet. du kanske inte håller koll, men det är allmänt kännt att det är näst intill omöjligt att tjäna pengar på kulturverksamhet. man får vara glad om det går runt överhuvudtaget. jag blir så less på den missuppfattningen att man skulle "bli tät" bara för att man kränger tavlor eller startar ett företag. om du kollar på mina priser och funderar på produktionsledet bakom så inser du nog ett och annat. ta en tur på hornsgatan o jämför med priserna som gallerierna håller där. saxat från min sida: 10 % GOES TO PREVENTING CHILD TRAFFICKING Every year 1 200 000 children, mostly girls, become victims of trafficking. That is more than all the people living in Stockholm. That is even more than all the children in all of the schools in Sweden. Think about that. From now on 10 % of the money I make on art and media production goes to UNICEF to support their work with preventing child trafficking! 90 % GOES BACK TO MY PRODUCTION Exept donating, I use the money I make on art and media production, only to buy stuff I need for the production itself. Right now I´m paying back a lot of cash to my mom, for the laptop computer I bought. And of course, I also have to pay for my studio, paint and all the other costs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.