I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Mask föreställandes Bush eller Persson

Övrigt - Köp & Sälj

2005-04-26 15:56

Köpes: Mask föreställandes Bush eller Persson

...eller någon annan person med makt, typ politiker...

OBS! BROTTOM!!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-26 15:59
jag kan tänka mig att det finns på buttericks, drottninggatan..
vadå? jag dyster?

2005-04-26 18:54
möjligt, har inte hunnit kolla, men fått veta av SVTs kostymavdelning att sånna inte tillverkas längre. låter konstigt iofs...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-26 18:55
Jag har en bushmask. Betalar du mer än vad den är värd så är den din.

2005-04-26 19:10
säg ett pris då. inga skämtsummor nu. tänk på att jag inte ens kollat buttericks än.

2005-04-26 19:26
Kolla buttericks, om jag ska sälja den så vill jag nämnligen ha en skämtsumma :P

2005-04-26 20:10
clalle P19

sluta larva dig nu. säg vad du vill ha. och tänk på att jag är både fattig konstnär och fattig student = dubbelt så fattig :)

2005-04-26 20:10
PappaRastafari

- Ha ha ha!

2005-04-26 20:22
jungle

du säljer ju tavlor till konstnärspriser,hur kan du va fattig ?

2005-04-26 20:36
Finns schysta bush för 99:- lite här och var.
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"

2005-04-26 20:49
erorone P17

skojjar du eller!? läs innantill på min hemsida. jag har självklart stora utgifter för min verksamhet. du kanske inte håller koll, men det är allmänt kännt att det är näst intill omöjligt att tjäna pengar på kulturverksamhet. man får vara glad om det går runt överhuvudtaget. jag blir så less på den missuppfattningen att man skulle "bli tät" bara för att man kränger tavlor eller startar ett företag. om du kollar på mina priser och funderar på produktionsledet bakom så inser du nog ett och annat. ta en tur på hornsgatan o jämför med priserna som gallerierna håller där.

saxat från min sida:

10 % GOES TO PREVENTING CHILD TRAFFICKING
Every year 1 200 000 children, mostly girls, become victims of trafficking. That is more than all the people living in Stockholm. That is even more than all the children in all of the schools in Sweden. Think about that. From now on 10 % of the money I make on art and media production goes to UNICEF to support their work with preventing child trafficking!

90 % GOES BACK TO MY PRODUCTION
Exept donating, I use the money I make on art and media production, only to buy stuff I need for the production itself. Right now I´m paying back a lot of cash to my mom, for the laptop computer I bought. And of course, I also have to pay for my studio, paint and all the other costs.

2005-04-26 20:50
naxer P19

vart!?

2005-04-26 20:58
jungle

jo jag har rätt stor koll på det då jag känner en del konstnärer å har en polare vars pappa e en av dom mest omtalade i sverige.
det var ett skämt kompis !
dina priser e vettiga för tavlor,svårt å sätta pris på konst men jag skulle betala så mkt om jag hade dom pengarna å lägga på tavlor.

2005-04-26 21:14
erorone P17

aha! ok.. finns så mycket shuunos här på whoa så man vet aldrig. men nej jag har faktiskt inte "vettiga priser för tavlor" iomed att jag knappt får ut nån lön för den tid jag lägger (och det är åtskilliga timmar i veckan) så är det egentligen alldeles för låga priser. men men.

2005-04-26 21:42
heey, kan inte han gossen som har en bushmask låna ut den under tiden du behöver den till nåt rimligt "hyrpris"? om du inte ska räjva sönder den eller nåt... eller så kan han ju säga vart han har köpt den...
baeng

2005-04-26 21:43
made_in_japan F12

hehe, räjva sönder... :) ska kolla me han!

2005-04-28 08:50
behöver verkligen tips på det här! hjälp!!!
Skivsamlare

2005-04-28 12:33
finns massa om man söker å google, men då måste man köpa från usa, o då tar edt tid
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss