I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Lauryn Hill-biljett Jazzfestival

Övrigt - Köp & Sälj

2005-04-23 12:47

Köpes: Lauryn Hill-biljett Jazzfestival

Någon som sitter på lite förmånga och vill dela med sig till mig och min lillasyrra!

Köper dem givetvis!

Peace

"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go

2005-04-24 06:52
den 19:e juli (tror jag närmare bestämt)

2005-04-24 10:38
jag kan fixa in dig gratis på jazz festivalen i bytte mot någon nice ska lp. tex liqidator, trojan press.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-24 11:44
e biljetterna slut !?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-24 11:48
storpajsarn om du ska ha något för det är det ju inte gratis ;)
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.

2005-04-24 16:28
Storpajsarn: hur kan du fixa in oss?

erorone: japp biljetterna är slut.. iaf vad jag vet

2005-04-24 17:46
Storpajsarn>> Tvivlar på att du är seriös men fixar du 2 biljetter till mig så kittar jag LPn till dig..
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY

2005-04-25 21:43
Okej, passa på. För nu finns det biljetter igen på www.ticnet.se eftersom folk bokar och skiter i att hämta ut..Så kolla lite då och då så får du nog tag på biljetter.
Som sagt så finns det biljetter kvar nu i skrivande stund!
...Jag skojade bara!

2005-04-25 21:58
yep biljetter finns igen! (Men det är inte för folk bokat å skitigt i att hämta ut eftersom sista dan för att hämta dom är på onsdag!) Dom måste ha släppt fler biljetter helt enkelt!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2005-04-26 21:38
Gogaku P19
Jaha, men det kan ju vara så att folk har bokat kanske 10 tickets och sen hämtat ut 2 :P
eller jaja, hursomhelst så finns det biljetter nu. Så passa på :D
...Jag skojade bara!

2005-04-26 22:20
Davloo, är det utsålt så är det ju inte bara att göra så direkt. + dyrare i dörren än om man köper innan sista maj.

jag tror inte att de släppte alla biljetter från början. annars brukar det ju bara vara ett fåtal som kommer upp. nu har man ju kunnat boka sen igår morse, och finns fortf kvar och det är platstillgång: ledigt
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2005-04-28 15:02
jag har iaf hämtat ut mina nu =)
tack för hjälpen allaihopa.. vi syns där!

Peace