I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uthyres: 1 rok, Norrköping, Hageby

Övrigt - Köp & Sälj

2005-04-21 16:44

Uthyres: 1 rok, Norrköping, Hageby

Hej nu blir min etta ledig snart så jag behöver en hyresgäst.
Det rör sig om ett första hands kontrakt, ingen andrahandsuthyrning.

Storlek: 33kvm
Bottenvåning, lägenheten har uteplats.
Hyra: 2237:-
Kabel TV: 100:-
Bredband från bredbandsbolaget är under installation.
Kontakta mig för mer information om visning eller liknande!

/Pelle

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-21 16:58
lägenheten blir ledig 1/7
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-21 17:52
Ska eventuellt plugga i nkpg till hösten. Så jag kanske är intresserad. Ligger det centralt? Och hur länge ska du hyra ut den?
You love New York / But New York don't love you

2005-04-21 18:07
980406
Förstahandskontrakt är inte tidsbegränsade.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2005-04-21 18:25
980406 P19 ska du plugga på campus? då är det ungefär 10 minuters cykeltur dit.
Det är som sagt ingen andrahands uthyrning utan du får förstahandskontrakt... alltså du hyr den hur länge du vill.

2005-04-21 18:30
www.abmb.se så här ser området ut.
C:A 2-3 min gång från lägenheten finns ett köpcentrum med Willys och ICA kvantum + pressbyrån + mc donalds + pizzeria och cykelaffär.

2005-04-21 18:40
okej, verkar klart intressant! bor fortfarande hemma så ursäkta om jag inte är så insatt i hur olika typer av kontrakt fungerar. du äger alltså lägenheten?

2005-04-21 20:56
Nej alltså det är en hyresrätt, jag hyr den av min hyresvärd som är Markarydsbostäder i Norrköping AB eller ABMB förkortat.
Just nu är det jag som har hyreskontrakt på lägenheten men eftersom jag ska flytta den första juli så behövs en ny hyresgäst.
Den här lägenheten har ganska billig hyra om man jämför med andra ettor i norrköping.

2005-04-21 21:24
Okej, då fattar jag nog.. trodde hyresvärden skötte allt sånt. Att man bara flyttade ut och lät dem ta hand om vem som skulle flytta in sen. Är ju hur som helst intresserad. Men det är inte säkert att jag väljer att plugga i höst, och ett annat krux är inflyttningsdatumet, det är lite i tidigaste laget. Så fortsätt leta, jag hör av mig ifall det blir aktuellt.

2005-04-22 14:16
näe hyresvärden annonserar inte förräns om nån månad tror jag, tänkte börja leta ny hyresgäst lite själv också.

2005-04-24 15:05
hyr den 1:a juli o framåt så är den din sen, det är som sagt en hyresrätt med första handskontrakt.

2005-04-24 22:50
ok det går tyvärr inte...

2005-04-25 12:58
diffused
Har du hört med hyresvärden om dom tillåter att du gör en överlåtelse? Det är inte alla som går med på det.
gfdosmoowppa

2005-04-25 14:11
sälj den svart och tjäna kosing

2005-04-25 19:10
pyssling F20 hehe jo de vore ju nått men jag tror inte de går... bostadsmarknaden i nkpg är inte så gam som t ex sthlm.

Neidee F22 Ja det är klart, det är ju inte mig man tar kontakt med för o skriva kontraktet, det gör man hos värden. Jag är bara mellanhand (vilket 0.00000% på whoa verkar fatta)

2005-04-27 17:13
haru du kvar den så kan jag kanske vara intresserad.
på vilken addres ligger den?

2005-05-29 19:40
Den är fortfarande till uthyres gott folk...

2005-05-29 21:45
ok surt... ja måste få den uthyrd till 1:a juli...