I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: World of Warcraft! Komplett spel med lv41!

Övrigt - Köp & Sälj

2005-04-20 00:30

Säljes: World of Warcraft! Komplett spel med lv41!

Säljer nu mitt World of Warcraft efter 2 månaders spel + beta... ;) Stressad som man är så saknar man tid och motivation för detta underbara spel! Med spelet följer mitt konto där jag har en char med 9d played time, samma sak går att nå på ca 6d, vilket säger lite om min spelstil ;) Iaf perfekt för den som vill få en tjuvstart när man väl sätter igång, eller varför inte få din kompis att börja med en smakstart!

Spelet
1 World of Warcraft komplett med CD-key, manualer, förpackning med mera! Allting säljes i befintligt (gott) skick.

Konto
Ett World of Warcraft konto, kopplat till medföljande CD-Key. Prenumeration ej förnyad. (Betyder att man för att fortsätta spela får köpa ett game card i din spelbutik, eller betala in på Blizzards hemsida med kontokort!)

Main Character
Lvl41 Orc Hunter
Perfekt spelad, med skills, tradeskills etc. (marksmanship speccad, aldrig respecc)
Innehar Mount, bra equip.
60guld ligger på gubben, gubben har för övrigt goda möjligheter att tjäna pengar (delar med mig av hur detta går till vid genomförd affär, inget hokus pokus, riktiga stabila grejjer för att driva in 20g+/dag)
175+Mining/150+Engineering, har alltså väldigt goda möjligheter för att tjäna pengar!

Final Beta / Soundtrack
Om så önskas kan ni även få köpa min Final Beta förpackning med tillhörande Soundtrack. (Ej till någon större nytta, men kan vara stämingsfullt med musiken, och förpackningen hör hemma hos alla som samlar på spel av Blizzard :)

Skicka ett private message för ytterligare frågor, eller oklarheter eller vid intresse!
Säljes för 375:- eller högstbjudande!

-Kommer uppdatera tråden med FAQ och budhistorik, endast seriösa bud, betalning sker till mitt konto varpå jag skickar spelet, går även bra att använda sig av nån säker betaltjänst såsom blockets vid önskemål...-

jag gillar små russinkukar

2005-04-20 00:35
Glömde att påpeka att jag tar 50kr extra för att lägga till Final Beta / Soundtrack. Annars tjäner det bättre till som minne i min bokhylla ;)

2005-04-20 17:29
Bud på 500:-, köpare beredd att gå till 700. Posta gärna hur mkt ni är beredda att bjuda så ja kan höjja få högre av han :)

2005-04-20 18:11
Om det inte framgår klart nog så får han kontot med characters på, där min main är en lvl41 hunter.
Kan nog vara rätt bekvämt för den som ska börja lira och vill slippa några dagars played till top lvl.
Jag skulle tycka att det är värt för upp till ca 600kr personligen, spec nu när pvp kommer på fredag...

2005-04-21 19:15
Upp, bud ligger fortfarande på 700kr, spelet går förmodligen imorrn/lördag

2005-04-22 11:52
Upp, 800kr bjudet innan måndag och det är erat.

2005-04-22 13:54
Har 800kr bjudet nu. Om ni är intresserade för 800kr kan ni fortfarande kontakta mig, ifall nått skulle skita sig med min nuvarande köpare!
Leverans går till så att ni sätter över pengar på mitt konto, jag ger er acc+pass+cdkey eller skickar hela kittet med spel och allt (beror på vad ni önskar), frakt kommer isf.

2005-04-22 14:52
Bud på 800kr är återkallat, så det gäller åter igen att om ni bjuder 800kr innan måndag så får ni köpa det. (ska kunna betala med internetbank) annars går det till han ja har för 700...

2005-04-22 15:04
Höja själv brukar vara populärt. Varför säljer du det inte till killen som ger dig 800?
Fcee!

2005-04-22 15:12
Därför att han inte är intresserad längre.. Han hade problem att få fram pengar. Och det är inte alls så att jag höjjer själv, har en köpare vid 700. Fast vill gärna lösa det lite smidigare och framförallt snabbare än måndag. Men tills vidare så är det han vid 700 som gäller om ingen ger 800.

2005-04-22 18:29
hahaha vilken jävla tråd.. 11 inlägg varav 9 är gjorda av trådskaparen! :P
Snus är de intellektuellas drog.©<br>

2005-04-23 00:29
borde inte den här tråden tas bort? Eftersom att det är olagligt att sälja account.
"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "

2005-04-23 00:47
JAY-E P16:inom några minuter dessutom :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-23 02:22
hahaha...värst va alla som bjuder är diskreta :)
HÖS-UNITY

2005-04-23 03:11
Ärligt grabbar, det värsta är er som sitter här från kl12 till kl3 och tror att ni år nånting. Ni hittar på historier för att glorifiera era miserabla liv.

Jag har seriösa bud, och vad fan gör ni i denna tråd om ni inte är intresserade? Får ni ut nånting av att sitta här och leka stöddiga på internet?

Jag bedriver en seriös auktion här samt på blocket, så länge ni inte har nått att komma med till auktionen kan ni ta och hålla käften.

Så vitt jag vet är detta inget diskussionsforum utan ett ställe för att placera annonser. Pajasar! Admin, vore tacksam ifall ni agerade, detta börjar likna en lekstuga.

Jag behöver inte svara till er ifall jag har bud eller ej!
Och ifall du är någons om är intresserad är jag tacksam för att du tar fortsatt kontakt, det som står i mitt senaste inlägg gäller.

2005-04-23 10:40
haha ni gnäller om 600, EQ konton säljs från 1000:- till 10.000:-
Rock out with your cock out!

2005-04-23 17:25
Köparen på 700 har nu dragit sig ur med motiveringen "du kommer åka i fängelse för det är olagligt". Tråkigt men sant, så står jag nu utan någon köpare som lagt bud. Därför får budgivningen ta och börja om från 600kr. Lägg till mig på msn: [email protected] om ni är intresserade.

2005-04-23 19:34
Ja det är ju helt ok att åka i fängelse för att sälja ett spel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.