Säljes: World of Warcraft! Komplett spel med lv41!
Säljer nu mitt World of Warcraft efter 2 månaders spel + beta... ;) Stressad som man är så saknar man tid och motivation för detta underbara spel! Med spelet följer mitt konto där jag har en char med 9d played time, samma sak går att nå på ca 6d, vilket säger lite om min spelstil ;) Iaf perfekt för den som vill få en tjuvstart när man väl sätter igång, eller varför inte få din kompis att börja med en smakstart! Spelet 1 World of Warcraft komplett med CD-key, manualer, förpackning med mera! Allting säljes i befintligt (gott) skick. Konto Ett World of Warcraft konto, kopplat till medföljande CD-Key. Prenumeration ej förnyad. (Betyder att man för att fortsätta spela får köpa ett game card i din spelbutik, eller betala in på Blizzards hemsida med kontokort!) Main Character Lvl41 Orc Hunter Perfekt spelad, med skills, tradeskills etc. (marksmanship speccad, aldrig respecc) Innehar Mount, bra equip. 60guld ligger på gubben, gubben har för övrigt goda möjligheter att tjäna pengar (delar med mig av hur detta går till vid genomförd affär, inget hokus pokus, riktiga stabila grejjer för att driva in 20g+/dag) 175+Mining/150+Engineering, har alltså väldigt goda möjligheter för att tjäna pengar! Final Beta / Soundtrack Om så önskas kan ni även få köpa min Final Beta förpackning med tillhörande Soundtrack. (Ej till någon större nytta, men kan vara stämingsfullt med musiken, och förpackningen hör hemma hos alla som samlar på spel av Blizzard :) Skicka ett private message för ytterligare frågor, eller oklarheter eller vid intresse! Säljes för 375:- eller högstbjudande! -Kommer uppdatera tråden med FAQ och budhistorik, endast seriösa bud, betalning sker till mitt konto varpå jag skickar spelet, går även bra att använda sig av nån säker betaltjänst såsom blockets vid önskemål...-
jag gillar små russinkukar
|