Mp3 spelare och MobilTelefon
Mobiltelefon: Säljer min motorola a925 Nypris: 750, tillverkas inte längre, köpt i Oktober. 3G telefon. Touch screen. Med följande tillbehör: 2 Batterier 2 laddare Stereo oc bluetoothheadset USB-kabel 32 MB minneskort Telefonställ med laddfack för extra batterier Mobilfodral Mp3 Spelaren: Nypris: 1500:- Säljer min SanDisk Mini Cruizer Mp3 Companion, helt ny inplastad med 512 mb minne. Till spelaren medföljer hörlurar och ett batteri, ligger i förpackningen. Garanti fram till september. Info om spelaren: Minnestyp USB-flashminne (endast Sandisk Cruzer Micro) Maximalt minne 512MB Format-stöd Mp3 Anslutningar Hörlur Batteri 1xAAA Utbytbart batteri Ja Hörlurar ingår Ja Fjärrkontroll ingår Nej PC-koppling USB 1.1 Storlek (BxHxD) 49x22x59 mm Vikt 31 g (utan batteri) Övrigt Bälteshållare ingår Ditt Cruzer Micro-minne är lagringsdelen till MP3 Companion. Samma minne som du kan använda för att flytta din "normala" data använder du också till att lyssna på dina favoritlåtar! Hörlurar och bälteshållare ingår. Info om flashminnet: Kapacitet 512MB Nyckelringsfäste Ja Anslutning USB 2.0 OS-kompatibilitet 98SE, ME, 2000, XP and Mac OS 9.1.x+, OS X v10.1.2+ Cruzer Micro är det absolut minsta portabla USB minnet från SanDisk. Minnet är utformat för att enkelt kunna kopplas ihop med SanDisk MP3 spelare. Stöder både Hi-Speed USB 2.0 och USB 1.1. Kan skickas, köparen betalar då frakten, betalning sker genom insättning på mitt fsb konto. 800:- eller högstbjudande för mp3 spelaren. 500:- eller högstbjudande för telefonen.
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
|