I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mp3 spelare och MobilTelefon

Övrigt - Köp & Sälj

Arrangör

2005-04-18 15:41

Mp3 spelare och MobilTelefon

Mobiltelefon:
Säljer min motorola a925
Nypris: 750, tillverkas inte längre, köpt i Oktober. 3G telefon. Touch screen. Med följande tillbehör:
2 Batterier
2 laddare
Stereo oc bluetoothheadset
USB-kabel
32 MB minneskort
Telefonställ med laddfack för extra batterier
Mobilfodral

Mp3 Spelaren:

Nypris: 1500:-
Säljer min SanDisk Mini Cruizer Mp3 Companion, helt ny inplastad med 512 mb minne. Till spelaren medföljer hörlurar och ett batteri, ligger i förpackningen.

Garanti fram till september.

Info om spelaren:
Minnestyp USB-flashminne (endast Sandisk Cruzer Micro)
Maximalt minne 512MB
Format-stöd Mp3
Anslutningar Hörlur
Batteri 1xAAA
Utbytbart batteri Ja
Hörlurar ingår Ja
Fjärrkontroll ingår Nej
PC-koppling USB 1.1
Storlek (BxHxD) 49x22x59 mm
Vikt 31 g (utan batteri)
Övrigt Bälteshållare ingår
Ditt Cruzer Micro-minne är lagringsdelen till MP3 Companion. Samma minne som du kan använda för att flytta din "normala" data använder du också till att lyssna på dina favoritlåtar! Hörlurar och bälteshållare ingår.

Info om flashminnet:
Kapacitet 512MB
Nyckelringsfäste Ja
Anslutning USB 2.0
OS-kompatibilitet 98SE, ME, 2000, XP and Mac OS 9.1.x+, OS X v10.1.2+
Cruzer Micro är det absolut minsta portabla USB minnet från SanDisk. Minnet är utformat för att enkelt kunna kopplas ihop med SanDisk MP3 spelare. Stöder både Hi-Speed USB 2.0 och USB 1.1.

Kan skickas, köparen betalar då frakten, betalning sker genom insättning på mitt fsb konto.

800:- eller högstbjudande för mp3 spelaren.

500:- eller högstbjudande för telefonen.

"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer