I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Värdering: Mood - Doom LP

Övrigt - Köp & Sälj

2005-04-18 14:27

Värdering: Mood - Doom LP

Jag undrar vad Mood - Doom LP kan vara värd?

Det är en enkel LP som är mint , dock så är konvalutet lite lätt slitet. Men med tanke på att skivan är från 97 så finns det ju lite förståelse för det.
Funderar även på att sälja den så...

tack på förhand!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-18 18:24
Vete fan, men kommer du till stockholm kan vi säkert komma överens om nåt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-18 23:18
POSTAL

Ja, jag kommer ju till sthlm...

Fast först och främst skulle jag vilja veta vad den är värd och om enkel LP:n värd mer än dubbeln?

I västa fall får jag ringa Mange från Dredd och fråga. Men jag känner mig lite för slö för det.

2005-04-19 00:24
OK, hör av dej om du fortfarande vill kränga den då.

2005-04-19 14:09
POSTAL

Jag köpte den för att sälja den...så jag lovar att den är till salu

2005-04-20 00:46
Då så.

2005-04-20 01:08
Khozi

Ok, får man se hur mycket den går för där...