Sökes: Personlig shoppare, bra betalt!
Rubriken kanske överdriver. Men jag letar efter en vänlig själ, som vill göra mig en tjänst, och kanske tjäna en liten slant på kuppen. På H&M finns det ett linne, som är perfekt för en kväll ute med tjejerna. Problemet kommer här. I min lilla håla har vi inte H&M, jag jobbar dygnet runt i princip så jag hinner inte ta mig bort härifrån för att inhandla det, på webbshopen är det slut (plus att leverans inte kan garanteras) SÅ nu söker jag en vänlig själ som kan tänka sig att gå till närmsta H&M, leta rätt på linnet, inhandla det, skicka till mig och få en slant för det. Jag måste ha linnet senast den 25:e, och du får 100 kr som tack för hjälpen. http://shop.hm.com/media/products/365/DL .. Det är linnet, kommentarer om hur fult/snyggt/äckligt/fjortis osv det är undanbedes vänligt men bestämt. Så...knalla iväg till H&M, leta rätt på linnet, finns det i min strl lägg undan ett, knata hem, maila mig, pengar in på konto, inhandla, skicka till mig. Låter det bra? Jaaa, det tycker jag. Är ni seriöst intresserade av att hjälpa mig, skicka ett PM för mer detaljer! // Kristin
jag vill jag vill! ;)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Kristin du kommer bli jättefin! (notera rimmet, tadam!)
Du är juh lillstrumpa dessutom, dig litar jag 100% på. Är du seriös? Du vet pengarna kan finnas på ditt konto inom en dag :) devv P0 Haha vad söt du är! Tack så mycket :)
kan man inte beställa på postorder (eller va d heter) från H&M, sånt som finns i slutet av deras tjocka tidning man får hem varannan vecka. eller kanske d du mena med att d inte gick att beställa..
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
spex Det är slut i katalogen/webbshopen. Plus leveransdatum inte är garanterat även om det skulle finnas...
men är det rowellslinne så finns det inte i affärerna väl? men jag kan lätt gå och kolla. =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
F19 Det finns i affär enligt Hanna, det är med i deras vår kollektion. Gå och kika snarast? Finns det så lägg undan, jag har en vänlig själ till som erbjudit sig att kolla imorgon... :) Folk är underbara :)
jag tittar imorrn om jag är frisk. tänkte ändå shoppa lite. =)
lia om du inte hittar kan jag kika.. :) jag har sett dom där linnena på hm!
hihihi vore skoj om du fick typ 10 svar av folk som köpt linnet :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kan göra de, behöver det stabila caaash flowt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har inte skrivit att någon ska köpa det innan dom pratat med mig, är folk så dumma så får de skylla sig själva ;) I den närmare förklaringen skrev jag iaf..."Så...knalla iväg till H&M, leta rätt på linnet, finns det i min strl lägg undan ett , knata hem, maila mig, pengar in på konto, inhandla, skicka till mig" Noya Jag vet ikväll ifall en bekant hittade det, och om inte Lia hittar så kika du också kära Slebba :) Empire Stabila cash? 100 kr baby, thats nooothing.
ta 100 spänn för nåt så simpelt? baby, jag gör det gratis åt dej, bara du betalar porto...
baeng
Men alltid pengar eller hur? Jag gör det.
Empire Du ljuger om din ålder, hur ska jag kunna lite på dig med mina pengar? ;) Dessutom är japans erbjudande svårt att toppa!
Kaneida Nope, det har jag inte gjort ser jag. Undrar om det är medvetet eller inte...strl 44 iaf :) Katrineholm ligger 12 mil under Sthlm, eller 4 mil snett från Norrköping, eller 16 mil från Uppsala eller...nu kan jag inte fler exempel...
Frozen F20 Har dom inte H&M i Nyköping? Tyckter jag bara såg liknande H&M affärer när jag var där.
Keep crushin'!
Ehhh du är bara rent av avis på min ålder och det vet du. Men men, jag förstår att japans erbjudande var bättre.
Snyggt linne btw
Stizze P20 H&M finns i Nyköping, men jag bor inte i Nyköping ;)
Frozen F20 Nä men om du nu bor i Katrineholm så är det bara en kort resa, eller ja. Jag vet faktiskt inte, bara sett mitt x spela innebandy i katrineholm.
Keep crushin'!
Stizze P20 Alltså, grejen med att jag söker någon som ska handla åt mig är att jag inte har möjlighet att ta mig till en annan stad för tillfället...
Ännu ingen som hittat linnet...
näe men jag har fan varit inne på 3 h&m och ingen känner ens igen det. it sucks!
baeng
made_in_japan F12 Jag ringde till Norrköping och frågade, och dem sa ungefär ; Hmmm, neeej något brunt och turkost linne i slinkigt material med blommor har vi aldrig sett... Men vafaaaan det fanns juh på deras reklampelare!!
moggit! jag letar vidare och håller tummarna för dje
baeng
jag kan kolla jag bor i östersund ! jag kollar imorgon innan lunch! sen mailar jag dig runt 12.. lugnt?
Ingen som hittat linnet? Jag kollar HM i Uppsala imorrn :D Får ta med mig nån tjejpolare som täckmantel dock :P
jag gillar små russinkukar
Tidsfördriv P1 Kolla på! Locally P18 Nope. Ingen som hittat det ännu...men du behöver ingen täckmantel, det är coolt att handla kläder till tjejer själv ;) Winny P19 Vore väldans snällt...
Någon som kan göra ungefär samma sak, i STHLM? Fast du ska bara smyga förbi affären och kolla kvalité, hur det ser ut i verkligheten osv.
Plocka den när du är i staden då, eller så kan jag ta den under nästa vecka. Om du kollar vart den finns ;)
25'e var senast hon skulle ha linnet, så nästa vecka e bara o glömma ;)
såg det idag ;) flera gånger t.o.m
Ahhh knas då ;) Du får la fixa de fort på annat sätt
Jag behöver det verkligen nu...på torsdag kväll rättare sagt. kristella_ Kolla dina PM!
jag har letat och letat. hittat det i storlek 34 på två ställen, men ingen annanstans. =( iofs har jag bara kollat inne i stan, det är oftast mer utplockat i storlekarna här. =/
F19 Nej jag vet, men det är helt utplockat överallt... Ringt runt till en del i "närheten" och det har sålt slut på nolltid. Jag får nog ge upp, och leta rätt på något annat...
ring till HM i arninge/täby. där hittade jag min jacka (eller jag körde ut pappa dit som fick hitta min jacka) i rätt storlek. slut i hela innerstan. de är lite efter i förorten ;)
Men hjälp bruden, gör det bara. Jag vill också ha hjälp. :( Diskreminering (!!!!!!).
devv P0 Vad behöver du hjälp med?? Kalla mig inte bruden, jag är baben :P
Jag vill att någon ska kolla upp ett smycke åt mig, i Estockholmo. Hur det är med kvalité osv. Okej, du är Frozen a.k.a Fresh Flesh från och med nu.
Responsen sköljer över mig som värsta jättevågen, haha. :( Nu ska jag gå ut, hejdå.
peaches F21: det var ju just storlek L hon ville ha
det är ju inte ens S-M-L storlekar på det.. det fanns kvar på hamngatan i 34 iaf.