I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Jedi Mind Tricks - VBD (org. press, plast)

Övrigt - Köp & Sälj

2005-04-14 17:57

Säljes: Jedi Mind Tricks - VBD (org. press, plast)

Ännu ett fint objekt jag egentligen inte vill skilja mig från - originalutgåvan av Jedi Mind Tricks Violent By Design (LP). Den är fortfarande inplastad, alltså ospelad och i perfekt skick ;)
Vet inte vad värdet är, men utgår från 500 kr. Snabbt köp så betalar jag frakten. (Bor annars i Karlshamn)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-14 18:09
Jag tankade ner albumet när det var nytt, köpte sedan vinylen, ville av någon anledning inte öppna den utan ställde den på hyllan istället, där den stått som prydnad när jag lyssnat på VBD i mp3-format istället. Det är inte för att jag lyssnar på den som jag inte vill bli av med den utan för att det är ett samlarobjekt. Samma sak med boken jag säljer i en annan tråd - jag har aldrig läst det exemplaret, den bara står i bokhyllan. Har däremot pocketversion som jag läser :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-15 01:51
vill du byta mot min Pete Rock - Ini center of attention dubbel LP som jag spelat en gång? :)
http://www.kalvinhiphop.com

2005-04-15 08:06
Hehe nej tack, jag måste ha pengar :)

2005-04-17 11:59
Upp!

Inga JMT-fans eller? =)