I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: MD med massa tillbehör, 600:-

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-04-11 12:57

Säljes: MD med massa tillbehör, 600:-

Det är en inspelningsbar minidisc Sharp MD-SR70H(S) med laddare fjärrkontroll & förvaringspåse. dock inga hörlurar. har inte använt den på länge men den funkade bra nu när jag spelade den.

Med får ni även närmare 40 st md.skivor, alla är inspelade nästan tror jag, kanske är nån tom, täker inte bemöda mig med att rensa dem, men det är schyst hiphop på nu, går självklart att spela över. har för mig att nån var trasig men jag har inte kolalt vilken. nästan alla har fodral. sen får ni även med två stycken minidisc ställ, svarta basic, rymmer 20 discar var och två stycken plastcasar, storlek som en dvdfilm men lite bredare, man bryter dem så får man plats med 8 st i varje, mkt praktiskt om du är har med dig discar på resan eller så.

600:- är ett fynd, vore enklast at tsälja till nån i göteborg man ja gkan skicka om ni står för frakten.

bild på hela kalaset: http://www.kebabguiden.com/md.jpg

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!