Köpes: Ej operatörsbunden mobil.
Jag behöver en ej operatörsbunden mobiltelefon, som är i okej skick och inte är alltför gammal (3310 och framåt). någon?
fint. till vilket pris släpper du den?
finns det kvitto, laddare, hur gammal är den, skick, med mera?
hm, har du garanti kvar? vet inte riktigt hur mycket den är värd, 500?
tack, men nej tack, den är lite för ugly. ;)
R600 för 300kr! Laddare medföljer
Mjaaau
judge - det är rätt intressant. bra skick? hur gammal? laddare?
hur mycket är du villig att ge?
Producent
2005-04-11 12:06
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
turkish - ja, alltså, den verkar ju flajj. varför säljer du den? hur gammal är den? skick?
vill du hitta mobiler så kolla på
pricerunner .
haha, alltså, den är lite i flashigaste laget för mig tror jag. men tack för erbjudandet.
turkish - har ju inte råd att lägga 800 på en mobil, min ekonomi går i stöpet.
releze - ah, okej. varför så billigt? turkish - jag är seriöst intresserad alltså. det ser bra ut. vi kan snacka i gb:n.
Ola: Jo det är helt okej skick! Du får laddare med på köpet. Jag tror jag fick den 2001 eller 2002!
Mjaaau
arso_nist - där snackar vi en nice telefon. vad är det som är dåligt med den om skicket bara är hyfsat? ingår allt? garanti kvar?
Så du dumpar mig Ola? Du får ju självklart laddare,låda och allt som var med när jag köpte!
Mjaaau
ola: SonyEricsson T610, helt OK skick. Drygt 1 år gammal tror jag, finns lite repor men inget som syns så mycket. Laddare & allt som följde med följer såklart med! Garanti med om den fortfarande gäller, men det tror jag inte, bara 1 års garanti på såna grejer. har aldrig pajat för mig eller krånglat. Har inte använt den sen december förra året, bara ligger här. 500 spänn rakt av.
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
har en 8310 i bra skick, maila om du är intresserad. sen har jag snart en LG U8110 i bra skick även... hm hm.. ifall nån är intresserad.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
turkish och judge - folk överbjuder ju varandra hela tiden! :) hold your horses.
ElinH - Pris? arso_nist - regular joe säljer en för 500, så kostar din 600 får det bli joes. sorry.
ola: Du kan ju inte köpa en gammal sunkig 8310 ju!! Sån hade jag när jag gick i 7:an för 6 år sen ;) närå ola, det är också en schysst mobil faktiskt...men gammal, ingen färgskärm eller kamera exempelvis...
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
turkish - det är inte dig det är fel på, det är mig! jag vet inte vad jag känner längre.. ha.
har du sålt mobilen till någon annan? >=( jävla slampa! ;)
Jag har en 3310, operatörslåst till Felia dock. Slumpas för en hunka yo! ^^ G.
vik-upp-telefoner måste va den sämsta uppfinningen, det fiunns ju inget syfte med det!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
ekerö - skydda displayen?
hah, nya telefoner med flashig kamera o mega färgdisplay tål ändå inet det minsta fallet! tacka vet jag 3310. har tappat min i golvet lätt 60 ggr. inet en skråma. sen håller batteriet 1000 ggr längre än dagens telefoner. mindre stöldbegärd.. samanfattning gamla lurar, bra nya lurar, suger skit
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
turkish - jag tror jag får tacka nej till den ändå, men tack i alla fall.
nu är jag beredd att betala 1000 för en nice mobil istället. ha.
köp min för en tusing! samsung s300m