Säljes Ölglas med Promoe bl.a
Tja! Nu har jag ett nytt motiv på mina glas. Promoe Sen har jag också de gamla motiven, med Elvis , Monroe , Bart Simpson osv. Ett glas 80 kr . Sex glas 400 kr ! Tror att det blir svårt att skicka, men bor ni långt bort och intresset finns så får vi väl lösa det på nåt sätt! /Maria
www.marysoul.com
den första länken krånglar och fungerar inte ibland, vilket bara är temporärt, så testa lite senare om den inte funkar på en gång! vid intresse kan ja maila fler bilder på andra motiv!
www.marysoul.com
Redaktionen
2005-04-05 18:34
hur stora är glasen?
namaste
det är ölglas, så det är väl 5,0 eller 5,5 dl
www.marysoul.com
snygga. är de handmålade?
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
tack, och ja, det är jag som målar dom.
www.marysoul.com
inte särskilt snyggt målat..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tsun Promoe var sådär, resten var snygga som fan!
Follow the dao, right about....NOW!
är itne simpsons olagligt o måla så där? betalade över 400 kr för 6 små snapps glas emd äkta simpsons =)
SLUGZ for THUGZ
det är aldrig olagligt att måla av saker!
http://www.earforcefm.blogspot.com
om man gör exakt likadant som orginalet är det olagligt, med tanke på att det är copywritade grejer, men ändrar man bara färgen, eller en pytteliten detalj så e de ordnat. :)
www.marysoul.com
plus att det aldrig kan bli exakt som orginalet för hand..
http://www.earforcefm.blogspot.com
länkarna funakr inte yo..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
funkar
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
bor du i uppsala?
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
fast promoelänken funkar inte för mig vore kanske intresserad av det glaset om d ser bra ut.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
promoe ser ut som en liten tjej hippie, men resten va nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PROMOE HAR TUTTAR!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
"plus att det aldrig kan bli exakt som orginalet för hand.." ehm, när man målar glas tejpar man oftast upp en bild på insidan och sedan är det bara att måla av. Klart det kan bli exakt då.
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
Elvis glaset va najs =) men promoe har ju typ pattar haha =)
Säg att du köper din glasfärg på Upsala Färg?
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
hahaha knappast likt promoe
mne ni som bara gnäller..kan inte ni måla ett glas bättre då?visst kan man ge kritik men,,om ni inte ska handla...bugger off!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
ok, ni som klagar på att han har tuttar, varsågoda, klaga. men kan någon tala om för mig VART dom tuttarna sitter på bilden? för ja kan verkligen inte se att det liknar tuttar. ni som hatar, gör de nån annan stans, jag behöver det inte. ni som gillar, fortsätt gärna, jag mår bra av det! :) fatbeats , om jag letar kan jag säkert det. men jag vet att det är så. du får inte copiera något, men gör du om det lite har du inte copierat det enligt ordets mening. plus att jag inte räknar med att åka fast för avmålning av sånt. händer de så händer det, då kan ja visa olikheterna. men största sannolikhet är väl att det inte händer. som att polisen inte har bättre saker att göra än att ta fast en simpel glasmålare... oscar , ja jag bor i uppsala, luthagen skostorlek , jag köper dom antingen där eller claes ohlsson, exakt samma grejer, men olika pris.
www.marysoul.com
banan_alle. TACK. du är den första som gillar det. :) Jag vet inte.. hur ska man skicka det på bästa sätt? posten lär kanske inte vara det smartaste. Eller alltså, ja kan ju ta större låda, och massa silkespapper och så kanske det håller. Vill någon att jag ska skicka får det ske på egen risk (men självklart paketerar jag så bra det går) och frakten betalas då av köparen.
www.marysoul.com