I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: nintendo DS

Övrigt - Köp & Sälj

2005-04-05 16:08

säljes: nintendo DS

säljer mitt nintendo DS med wario touched för 1300, har tröttnat på skiten. köpte den för en vecka sen för ca 1850. alla original accessories å kvitto finns kvar.

vill helst att nån från sthlms området köper den, pallar inte trixa med frakt å sånt.

håla bäck.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-05 16:28
om du köpte den för 1 vecka sedan så kan du ju lämna tillbaks den i affären :P
smells like funk

2005-04-05 16:31
men då ska den vara oskadd. å det är inte min, skärmen har nämligen blivit sliten av pennjävlen :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-05 16:32
putsa lite på skiten så blir det fint va fan, reklamera för att den pajjat så tiodigt eller vad dom helst =P står det en brud i kassan så kan du prata lite o vara snäll så får du byta, det fick jag göra när jag skulle byta min mobil en gång o mobiltelefoner får man inte byta alls, köpt är köpt. så tips, TESTA VA FAN!
smells like funk

2005-04-06 15:38
erran: Mobiler får du visst byta. Du får en ny, de kasserar den gamla. Allt handlar om garantin!

2005-04-06 16:19
NoWice

finns ingen garanti för öppet köp / bytesrätt , däremot om maskinen lägger av så
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2005-04-06 19:02
Mdubbelc: Nej det var inte så jag menade :D Som jag skrev "Du får en ny , de kasserar den gamla" Alltså handlar det ju om mobilen gått sönder! Inte att du vill ha pengarna tillbaka bara.

2005-04-07 18:44
köp ;)