I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: Massa kläder

Övrigt - Köp & Sälj

2005-03-29 15:52

säljes: Massa kläder

Massa tjejkläder, ca 7 linnen , 4 tjockare tröjor, några kjolar och några par byxor. säljes för att jag är fattig :(

Utropspris för hela kalaset : 500 kr

ska fixa bilder på dem också.

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-03-29 16:00
asså nu får det räcka

VARFÖR, lägger folk upp trådar om att de säljer kläder innan de har lagt upp bilder.. så jävla meningslöst.. varför inte skapa tråden när man har bilder
inte en människa köper en "tröja" som det ibland bara står..

2005-03-29 16:05
Trendnet håller på o fotar just nu. tar nån minut till bara. sorry
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-03-29 16:11
jomen om det bara tar nån minut, varför vänta du inte? va du så rastlös?

2005-03-29 16:14
1.upl.silentwhisper.net

2.upl.silentwhisper.net

3.upl.silentwhisper.net

4.upl.silentwhisper.net

500 pix alltså. Ni kan givetvis köpa enskilda plagg också, men då tar vi priset sen.

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-03-29 16:15
Sammanlagt 32 plagg.

2005-03-29 16:46
Vad är det för storlekar då?
My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2005-03-29 20:06
mellan 36-42

2005-03-29 21:14
vissa plagg är inte ens använda