I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Eazy E

Övrigt - Köp & Sälj

2005-03-10 16:34

Köpes: Eazy E

Eazy E vinyl köpes..
Peace

Säg Whalla!?

2005-03-10 16:36
Har några gamla N.W.A. vinyler men ja sen senaste affären med dig så förmodar jag att det blir strul...
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2005-03-10 17:50
baboso

Nwa vinyler e jag inte intresserad av dock..Strulet berode ju mest på att du påstod dig sälja skivor som du inte hade
Säg Whalla!?

2005-03-10 18:09
Slisket
Var det inte till dig jag sålde två cypress hill vinyler?
Ett album och en tolva?
Jag har kvar en del cypress hill btw och de skivor jag säger att jag har är de jag har, varför skulle jag påstå att jag har nåt jag inte kan sälja?

2005-03-10 18:12
I vilket fall som helst lycka till

2005-03-10 19:58
Slisket P21
jag har eazy vinyl till salu, maila eller adda mig på msn.
[email protected]

2005-03-10 20:00
danne
ett gott råd, ta betalt innan du skickar skivorna!

2005-03-10 21:31
Baboso

Nejag påstår inte att du inte kan sälja..men jag påstår att 1 album och en 12a försvann plöttsligt samma dag vi skulle mötas..du hittade inte dem..Och om du ville tjaffsa med mig om det som hände så kunde du gjort det i ett medelande..tycker det e lite fegt att dra ut det såhär..

Crazyswayze

Jag svarade inte på ditt medelande eller satte in pengar för jag var tvungen att kolla min ekonomi en sista gång och såg att det inte höll ihop..

Säg Whalla!?

2005-03-10 22:09
Slisket
Hmm... inget direkt minne av det men kan ju ha hänt att de var redan sålda och jag måste ha bett om ursäkt för det.
Jag vet att jag visade mitt misstycke på msn.
Och det är väl bara bra att jag säger till folket att du inte är en bra köpare så inte dom blir besvikna?
Kan ju berätta exakt vad som hände för så allvarligt är det inte men man blir irriterad.

Jag åkte in till stan för att möta upp slisket.
Vi kom överens om att han skulle köpa två tolvor och ett album.
När vi väl möts så vill han skippa en tolva för han har inga stålar.
Sen prutar han dessutom på de två han köper, nån tia eller vad det var.
Han fick köpa de två iallafall vilket jag lite smått ångrar idag men men...

2005-03-10 22:31
baboso

jo jag avstog från en skiva för det var inte den jag först ville ha..för de fanns inte så jag valde tveksamt fram en annan av det du hade men ändrade mig i sista minuten..tycker inte hälelr det var nån stor grej..men tar illa upp när du kommer och attakerar mig och kallar mig dålig köpare bara för en affär då det klantade till sig..aja orkar inte tjaffsa mer så här får du det..ett ursäkta från mig..
peace
Säg Whalla!?

2005-03-10 22:35
tråkig händelse helt klart.
Att du sen sa att du skulle köpa mer men inte hört av dig om de skivorna är lite lustigt det också.
Jag attackerar inte dig, jag förvarnar andra säljare.
Skulle i vilket fall som helst inte skicka skivor till dig innan betalning.

Lycka till med skivinköpen.

2005-03-11 15:24
Baboso P22
ok tack för tipset, men jag brukar alltid ta betalt innan jag skickar.