Säljes: Nokia 7610 med megapixelkamera
Säljer min Nokia 7610 nu pga nyköp, tänkte hör om nån ä intresserad. Vad får man? - Schysst 1 megapixelskamera - Datornsladd & programvara - Lite roliga program installerade på den - Sega-emulator (spela sonic etc) - Kartong, laddare etc. Något defekt: - Spricka i skalen på framsidan (skönhetsskada) - en bit plast är av i ena hörnet (skönhetsskada) - Man kanske ska göra nått åt teckningen, för då å då är den lite si och så. Efter som den är som den är så säljer jag den billigt. 1000 pix eller bud. Kan skickas. Länk till luren!
It's all alright!
Glömde säga att den har realplayer installerat på den, samt tillköpt 128 MB MMC-RS minneskort!
It's all alright!<br>
underbar!
It's all alright!<br>
bud 500kr
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
skulle vilja ha lite mer info om den dåliga teckningen!
Jag bor i Malmö, antingen hämtas den eller så skickas den (mottageren betalat frakten) Info om de där med teckningen: Ibland fungerar den utmärkt och ibland så är det dålig mottagning och samtal bryts (om de händer så startar jag tyo om den) - Jag tror de är nått med antennen som är lite si å så... men som sagt, det går att leva med.. samtidigt därför jag säljer den billigt... bara själva minneskortet kostade väl typ 400 spänn
It's all alright!<br>
Hmm är lite intresserad, men min mobil är sådär cp med täckningen också. Och de e därför jag vill ha en annan, segt om de e likadant på en annan man köper...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Haha, det är sant, men du får iaf en schysst kamera! :P
It's all alright!<br>
true! :D men fan, 1000 spänn för den där e inte mycket... men som sagt, jobbig grej de där med täckningen. Man kan inte laga den eller nåt?
Vettefan.. kanske något "för den händige" Priset kan disskuteras, men inga skambud, det är en schysst lur...
It's all alright!<br>
Pluralis: garantin har gått ut va?? är den låst till comviq? bud:600kr
Jag använder comviq, men tror inte den är låst till nånting, ska kolla upp det... ja än sålänge är högsta budet 600...
It's all alright!<br>
kan du fixa bild på din lur så att man ser skicket?
ja bild skulle uppskattas
Jag fixar bild first thing in the mornin! - Kan tillägga att jag bytte batteri och knappsats i samband med att jag köpte 128 mb minne, det var för typ 2 månader sen...
It's all alright!<br>
Ugh, bilder kommer imorrn, sått tjall med kameran, och webkamertan är för sunkig för att man ska se nått... men den är iunte såeviellt fucvkad utvändigt, det är småsaker...
It's all alright!<br>
Skivsamlare
2005-03-09 13:36
hmmm... det där med mottagnigen verkar lurt;) jag är nog intresserad, men jag har vodafone, funkar det troo?:)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
vad går frakten på ett ungefär?
SKulle tippa på 100-150 pix
It's all alright!<br>
faen vad jag önskar att jag hade pengar nu...
Shit asså, jag e verkligen sugen... riktigt segt de där med mottagningen faktiskt...
Ja 700 är det högsta budet nu, vet inte om jag släpper den för 700 dock, det är typ vad jag la på nytt batteri & minnet...
It's all alright!<br>
Skivsamlare
2005-03-10 10:55
gaaah, jag är riktigt sugen, men det där emd mottagningen förstör det hela:(
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Äh, jag har ju klarat mig, den är lite sisådär ibland, oftast om man bratar under långa tidert, eller har den påslagen nånstop i en vecka typ... den brukar muppas sig om jag har snackat typ en timme i streck... eller jag haft den på sinnessjukt länge...
It's all alright!<br>
Skivsamlare
2005-03-10 11:31
Jag har för mig att den är helt upplåst, så de ska jag göra, om du är intresserad kan jag testa att sätt ain ett vodaphone sim i den..
It's all alright!<br>
upp :)
It's all alright!<br>
come on peoples, det är en fet lur!
It's all alright!<br>
Äh, K600 är skit ;)
It's all alright!<br>
Kolla bilderna yo!
It's all alright!<br>
skulle köpt den med blir så dyrt med frakten /=
segt med frakten bara, annars hade det varit värt en tusing..
Lugn!
Well, vi kan göra nån sorts deal med frakten, jag är inte svår.
It's all alright!<br>
Om du har kvitto kan jag nog betala 1000:- om du fixar frakten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om den går för en tusing så kan jag pröjsa halva frakten...
It's all alright!<br>
Har du kvitto?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yup, nånstans, men jag hittar inte det...
It's all alright!<br>
Ni e ju cp frakten blir på typ 50spänn ja skicka fan golfklubbor från sthlm te stockholm via posten för typ 150spänn o 10golfklubbor me stålskaft väger nog lite mer:P
http://trulle.mine.nu/trevligt/hot.asp?pundare=Fre dboi
Jag gissade bara på frakten... de kanske går på 50-100 dårå
It's all alright!<br>
'Den finns fortfarande kvar... vi kan göra nån deal..
It's all alright!<br>
OM nån är intresserad kan vi disskutera pris och frakt i ett privat mess
It's all alright!<br>
yeah!
It's all alright!<br>
Nu vill jag bli av med den!
It's all alright!<br>
800inkl frakt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
1000 ink frakt
It's all alright!<br>