Producent
2005-03-06 18:17
Säljes: Bad Mother Fucker plånbok
Ni vet plånboken från pulp fiction. Länk Helt ny i obryten förpackning. Säljes för 400 + eventuell frakt eller högst bud, det är ungefär vad den har kostat mig att beställa från USA. Säljes pga att min polare skulle få den men han är i irland och kommer inte hem på ett tag. Bilder? På just mina är dessa de bästa ja kan komma med: Bild1 Bild2
//geniusenis
spara den åt han?
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
zegoo, han kanske behöver pengar?
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Eyegasm: Har du eller nån annan köpt från den sidan? Så man vet att det är pålitligt.
skriv kort, helst inte alls
JAG VILL HA DEN! Sänk priset så är jag på.
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Soulchild Nej, jag jag sprang på den när jag letade efter en dylik plånbok som är broderad ist för tryckt. Tycker det är på tok för mycket cash för en plånka med tryck, dessutom äre mer stajlish med brodyr:)
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
eyegasm är det tryck på dem för 369? :/
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Just det hon sa, pigglaen
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
eyegasm F60 du råkat inte hittat någon med brodyr måntro? lite intresserad av just brodyr själv, antar att det andra är screen elr påvärmning..
pigglaen Ja det är tryck. DejaVu Jo det finns på Ebay, men det är så jävla dyrt.
trycket kommer att slitas bort illa kvickt i fickan!
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Producent
2005-03-07 14:13
Närå trycket sitter där det ska, för jag har en egen som jag haft länge, kanske snart ett år o trycker är där det ska. Så ni hitta den billigare, aja som sagt ca400 är vad jag betala för den, yeye jag är pålitlig iaf :) kommer nog inte sänka priset på ett tag
//geniusenis
Producent
2005-03-08 22:00
Producent
2005-03-10 21:41
såg dom för 26 dollar typ...och köpte man 2 fick man den ena för typ 10 dollar....
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Producent
2005-03-12 18:57
yeye ni kan spara pengar. Köper ni av mig så sparar ni tid och de blir inge krångel. 400 o jag bjuder på frakten
//geniusenis
DrJoint Nån har bjudit 300 pix för den. Om jag var du skulle jag ta det direkt. Tvivlar starkt på att nån betalar mer än så.
Producent
2005-03-13 19:35
Nää 300 är för lite. Det spelar ingen roll, jag behåller den om ingen vill ha den. Jag har inget större behov av de pengarna.
//geniusenis
Producent
2005-03-16 20:31
pushin' it up
//geniusenis
Producent
2005-03-22 12:58
Sänker till 350
//geniusenis
Producent
2005-03-23 10:04
jag addade dig live_or_die P13
//geniusenis
Jag såg den i Gbg igår för 199 kr.
Producent
2005-03-23 13:13
dina bilder funkar inte. är sugen men inte för 400 spänn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2005-03-24 17:39
DJDoggy P20 >> Bilderna ska funka :S 350 har ja sänkt till
//geniusenis
drunkmind P22 Jag vet inte vad affären heter men det var en med massa filmprylar. Vet du vart Dirty Dicks låg en gång i tiden? Mitt emot pantbanken vid Fredsgatan.
Jag kollade på filmen nyss och på plånboken han hade så var bokstäverna broderade, Finns det ingenstans man kan få tag på en likadan?
Where's My Bitches?! One...
Mig-L Finns på Ebay
Producent
2005-04-05 19:14
finns fortfarande kvar.
//geniusenis
var ligger priset nu då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JAG VILL HA! damit, har letat o letat!!
Producent
2005-04-11 10:13
fortfarande 350+frakt
Nouveau >> ok, hör av dig å pm eller adda min msn:
[email protected]
//geniusenis