I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säkjes: Numark SM-2 DJ Mixer

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-03-06 10:20

Säkjes: Numark SM-2 DJ Mixer

Nu ska göra mig av med min älskling.

En chans för er att äga en helt grym scratch mixer som itne går av för hackor i mixningssyfte heller. Finns en rtecension på djbattle.net av SM-3. Det är samma mixer men SM-2 har bara två kanaler.

För att komma till skick och sånt så ska jag nu vara helt ärlig. Jag har använt mixer mkt. Har servat den därefter också. Nya faderknobbs runtom.

Det är 2 saker som är "fel" på den. Ström kabeln är av typ samma kontakt som man har till internet (TP kabel tror jag det heter). Den måste man tejpa fast i mixern. Den stannar som inne av sig själv men kan trilla ur om man har lite otur. Nästa sak är att denna mixer har två hörlursförstärkare. I den ena så gick min stora hörlursplugg sönder innuti. Den går säkert att plocka ut om man öppnar mixern och fingrar lite men jag har inte orkar göra det. Alltså finns det bara en "liten" hörlursutgång kvar att använda för tillfället.

Dessa två fel är rätt lindriga. Annars fungerar mixern precis som den ska.

Mixern är enligt mig en av dom bättre jag har kört på. Mkt bra EQ, schyssta faders och tre separata utgångar.

Jag har tänkt mig runt 3000:- för den (nypris ung 8600:-)
Skicka mess till mig så pratar vi.


DJ Fudge | myspace.com/fudgadeliq

"Att spela skivor med Serato är att spela Mario Bros.3 med P-vinge på alla banor"