I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Heads or Tails press köpes!

Övrigt - Köp & Sälj

Arrangör

2005-03-01 23:33

Heads or Tails press köpes!

Någon som har den?

Vet inte riktigt vad man kan tänka sej att betala, men inte så mycket, 50-60kr..?

"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer

2005-03-01 23:37
tyvärr får du nog pejja iaf 200 för ett ex skulle jag tro. beror lite på vilken press du vill ha osv. dyraste lär väl ligga på iaf minst en 500ing.

Arrangör

2005-03-01 23:38
va..
för bara fodral alltså?
vet inte om du missförsod?
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer

2005-03-01 23:50
ska du ha ett tomt cover utan själva tolvan i alltså? ehmn okey ja då kan du nog få det för den summan om nån har ett till salu. :)

2005-03-01 23:51
eller jag e iofs looptroopskadad, du kanske inte ens menar deras tolva... finns ju annat vid namn heads or tails kom jag just på. sorry isf. :)

Arrangör

2005-03-02 00:01
Jag menar looptroop. Kanske skulle ha skrivit det, tänkte in på det :)
Arrangör

2005-03-02 00:01
Kom över heads or tails epn för 150 spänn, dock utan orginal fodral. Var det en bra affär?
Arrangör

2005-03-02 00:02
Vet du föresten vilket år den är ifrån?

2005-03-02 00:05
beror väl på vilken press du har och i vilket skick men 150 låter väl okey för en tolva utan cover.

hum jag e kass på årtal men 99?

Arrangör

2005-03-02 00:06
Är inte säker jag heller, synd att det inte står på sidan. Aja.. hoppas nån säljer cover iaf:)
Arrangör

2005-03-02 00:08
ÅÅÅÅÅÅÅHhhh hohohohoohohhhoohohohoho
va härlig man är i huvudet då :)

köpte epn på tradera nyss, så fick jag mail från tradera att jag la det vinnande budet, så jag skickade tillbaka till tradera att jag ville ha konto nr osv :)

Var menat till säljaren.
Arrangör

2005-03-02 01:08
vafan, det var väl onödigt? :)

2005-03-02 02:43
hur ser man vilken press det är? på min står det 99
Arrangör

2005-03-02 03:33
Nån som vill sälja?:)

2005-03-02 12:35
Är det ett vitt omslag så är det förstapressen, bildomslaget var andrapress, så du kanske har gjort en bättre affär än du tror.
FUMF!
Arrangör

2005-03-02 12:53

Helvitt omslag med lite tuschkladd på. (går att byta ut)
Skivan har synliga ytliga repor. Påverkar inte ljudet.

Står det, låter rätt lovande förutom tuschkladdet då;/