I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Cunnin Lynguists

Övrigt - Köp & Sälj

2005-02-23 17:09

Köpes: Cunnin Lynguists

Vill köpa nån cd med Cunnin Lynguists, dock inte "Will Rap For Food" eller "Southern Underground".

2005-02-23 18:10
slopy seconds är nog den skvian du söker då? det är ett mixtape och ingen skiva dock.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-02-24 19:24
slowmo

fick för mig att det fanns en annan cd också när jag kollade runt lite på nätet?
anyway.. är slopyseconds en mix av de två andra skivorna? isåfall, vilken form av mix? inget dance-techno-tjosan-aktigt hoppas jag?

2005-02-24 20:05
precis som Yaa_Moms säger är det. finns endel sköna spår där. intrort är riktigt roligt t.ex.

sen har även deacon släppt en soloskiva som kansk eär av intresse...
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-02-24 20:54
inget dance-techno-tjosan-aktigt
Vafan skulle Cunninlynguists vara techno för?!

Och så kan man ju lägga till att Kno har släppt ett album som heter "The white album" där han det är Jay-Z´s Black Album fast över Kno´s beats. Grym är den !

2005-02-24 23:14
Mr SOS är inte kvar i Cunninlynguists längre. Hoppade av för att satsa på sitt soloprojekt istället.
Keep crushin'!