I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Rosa adidaströja

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-02-17 14:57

Säljes: Rosa adidaströja

tjabba, jag vill sälja min SJUKT snygga adidaströja (åh lovely <3). den är bara använd en gång eftersom den är för stor för mej, den är i strl 38.
nu äre så att jag inte är hemma så jag har ingen tillgång till en kamera (möjligtvis lite senare idag om jag har tur) och jag hittade ingen bild på internet (tjabba, typ ingen annan har den, feel späshöll om du köper den! weo!) men om jag är gullig och förklarar litegrann hur den ser ut.. typ stark rosa sånt där "halkigt" tyg, med svarta ränder. så ären djupt v-ringad, ända ner till naveln (dvs, du måste ha ett linne under om du inte vill visa boobsen) och sen från naveln och ner mot där tröjan tar slut är det mudd, ja ni vet, mudd.

svårt och förklara jag vet, men om nån blir intresserad så ska jag flexa bild så snart som möjligt.

jag har köpt den för 800 kr och tänkte sälja den för 400 men det går att flexa priset om du är gullig och så! just nu befinner jag mej i sthlm så om nån här skulle få för sej och ba veeerkligen vilja ha den så kan vi mötas upp, annars finns den i gbg nästa vecka. men boru typ i gnosjö eller jukkasjärvi så har jag ingen stöööörre lust och skicka den. kanske om du är gullig och så!

seså nu, köp snyggaste tröjan! göttmooos

baeng