I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Tjejsneakers

Övrigt - Köp & Sälj

2005-02-13 10:10

Säljes: Tjejsneakers

Etnies Cyprus strl 36, 300:- knappt använda, fresh!
DCShoeCoUsa Pulse strl 36, 500:- helt nya, endast provade!

Säljes pga för små storlekar, nypris ca 899:- båda.

pjuxxen

Skorna finns i Karlstad men kan skickas då köparen står för för frakten(ca 50:- )

JastwoProductions
"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"
-Whatone

2005-02-13 19:19
kom igen nu då!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2005-02-13 19:24
etnies ser ju asskabbiga ut inuti när man precis får upp bilden och den förstorar upp. säker på att dom inte är mycket användna?
www.marysoul.com

2005-02-13 19:28
Etnies Cyprus strl 36, 300:- knappt använda, fresh!

seriöst kolla hur muggiga dom är innuti. är din strumpor gjorda av damm eller?!
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker

2005-02-13 23:28
om de vita skorna är "endast provade" så undrar jag hur du provar dina skor?? som IKEA provar sina kökslådor eller?
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2005-02-14 14:24
andedningen till att bilden ser skum ut är att jag var tvungen att förminska den för att kunna ladda upp den så pixlarna fukkade, knip om ni inte är intresserade, dc skorna ÄR helt nya..dom luktar fortfarande affär

ds95 P18: jag du var tydligen tvungen..skärp dig..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2005-02-14 14:27
man ser ju i hälen p åvänstra skon att det e skitigt. o skull inte på pixlarför då had hela bilden sett ut så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-14 15:24
etnies skorna har stått i en garderob i ett år, dom drar till sig damm och det syns på bilderna. Nu har jag fräschat upp dom och tagit nya bilder, dom är använda kanske 4-5 ggr av tjejen och sälj för att dom inte passar henne längre. Är det nån som är intresserad av skorna så skriv gärna..om ni bara vill gnälla så skriv det istället på en liten lapp och göm den nånstans..bara en massa onödigt gnäll.

etnies