I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes:kläder MALMÖ

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-02-09 17:09

Säljes:kläder MALMÖ

HiphopKläder o stora kläder säljes i Malmö (begagnat alltså)
Har tappat lusten på stora kläder så jag har bestämt mig för att sälja lite till er.
Alla kläder e användna 1-3 ggr förutom d som e skitbilliga helt enkelt.Bara fråga om d e något ni undrar,bara för
folk som bor i Malmö vi träffas alltså personligen jag pallar nämligen inte skicka över hela Sverige.

Phatfarm byxa storlek M HÄRByxor 300:-
Framsida:Här2
Baksida:Här3

Mecca snygg tröja storlek L Här 600:-
Här2

Vårig Mecca jacka (aldrig använd faktiskt) storlek L Här 600:-
Framsida:Här2
Baksida:Här3

Phatfarm byxa i velour (Ikke heller användna) storlek M Minns dock inte var ja köpt dem men d kosta typ 800-900 kr säljes för 600:-
Framsida:Här
Baksida:Här2

Adidas linne (köpt i usa) storlek L 150:-
Här

Fet jävla militär anorak (tunnjacka typ) storlek xxl 300:- Diggar denna som fan men den e för stor, Kvist100 på Whoa har åxå en sån här fast han har grå/vit/svart camoflage
Här

Timberland långärmad men tunn (köpt i usa) storlek xl 150:-
Här

Svart militäraktig väst köpt i Tjeckien storlek xl 175:-
Här

Nike tröja storlek xl mjuk o fin 120:-
Här

Puma tröja storlek xxl (ganska mycket använd) 25:-
Här

Brooklyn tröja ganska (mycke använd) storlek xxl 25:-
Här

För mer info bara kontakta mig på whoa eller lurnummer 0739699483 peace ps. kom o köp

HUR DU VET ATT DU SPELAT FÖR MYCKET C.S!!! När din mamma drar upp persiennerna på morgonen skriker du. Moget o teamflasha. JEVLA NOOB! Du springer med en kniv för att komma fortare hem från skolan