I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Bone Thugs-n-Harmony. Cd, vinyl, dvd´s Mm

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-02-01 15:53

Köpes: Bone Thugs-n-Harmony. Cd, vinyl, dvd´s Mm

Aa, Skivor, dvd´s videos, vinyl och diverse med bone thugs köpes som fan!

Gbg, eller från var somhelst!

Sökes även: Affär där det säljs Kangol Old school kepsar, i gbg då.

Peace

"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches”


2005-02-01 21:51
eeehh??

ansikten, upp!
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2005-02-01 21:58
var bor du?
20kr om du bjuder på frakten!
cs??
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2005-02-01 22:03
haha 11spänn tror jag! :D
Du tjänar 9:- och blir av med en skiva! :)
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2005-02-01 22:38
ähh det får du leva med för att bli en bättre människa, om du vill slippa återfödas till en sten, och istället förenas med brahman och bli ett med världssjälen.
"att hjälpa andra människor, när du kan. Utan att tänka på vad du själv kan tjäna på det"
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2005-02-02 12:03
upp
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2005-02-02 13:32
:O Lockande!
Styr upp i mailen!
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2005-02-02 20:48
softos. mer!
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2005-02-02 22:56
vad bjuder du för:
Bone thugs-n-harmony - Btnhresurrection
Bone thugs-n-harmony - The collection: Volume 2
vinyl dvs
 

2005-02-05 13:55
upp
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>

2005-02-06 00:38
skäms inte nu!
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>