I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Dymo Labelpoint 300

Övrigt - Köp & Sälj

2005-01-06 15:36

Säljes: Dymo Labelpoint 300

Säljer en sån här(klicka på labelpoint 300) ny i kartong (endast testad en gång).

Bästa pris enl kelkoo (fanns inte på pricerunner):
1631 + frakt

Jag vill ha 600 spänn och bjuder på frakten. Kan även tänka mig byta den mot en grabbnäve dvdfilmer eller nåt annat skoj. Det är bara att droppa förslag i tråden.

I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2005-01-09 02:55
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-09 12:47
JohnnyG
Oj, min länk funkade från början, fan va konstigt. Men ja, det är den där.
www.eyegasm.se

2005-01-09 12:48
Har fixat länken i min tråd igen nu. Får väl kolla igen om ett par dagar om den fortfarande funkar:)
www.eyegasm.se

2005-01-19 15:13
Har ändrat länken nu, länkar man direkt till produkten så bryts länkningen efter ett par dagar. Detta borde funka bättre:)
www.eyegasm.se

2005-01-19 15:25
Vi har en sådan på jobbet. Kan intyga att de är bra.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill

2005-01-19 15:31
skostorlek48
Aha skoj, jag har bara testat den en gång så jag har ingen uppfattning om den direkt. Kom på att jag inte har nån användning för den direkt sådär:) Är man ordningssam, ska snygga till i skivsamlingen eller vill göra klistermärksettiketter av annan anledning så är den bra att ha. Om ingen köper den kommer jag nog använda den till att skriva ut skumma meningar och klistra upp över stan, som kidsen gör du vet (hihi) :)
www.eyegasm.se

2005-03-07 12:22
500:-, jag står för frakten. Kom igen nu:)
www.eyegasm.se