Online klädbutiker!
Pallar folk länka till kläd-sajter med möjlighet att beställa till Sverige. Skulle vara trevligt med adresser till sidor som har ett bra och stort urval och bra beställnings möjligheter. Gärna som ni själva beställt ifrån! I stil med: www.zoovillage.com www.eastbay.com www.recognize.se Osv. Tack på förhand! Peace
Kolla FAQ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
We run these streets like cops do red lights!
lllllllllllllll P23 jag har beställt därifrån... dubbla dom priserna du ser vid plaggen så får du hur mkt det blir... låter mkt, men dollarn ligger på 6.66 SEK just nu
åh.
frakt, tull, moms... vad vet jag, jag kan inte det där, men jag vet att det iaf blir det dubbla :)
åh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
EE Jag beställde 3 kepsar från USA den 25:e Dec - Fick dem idag...
It's all alright!<br>
Pluralis P20 Var beställde du?
EE : Det beror alldeles på vilken metod du har valt och tullen här i Sverige. Exempelvis så brukar USPS (motsvarande Posten i USA) Air Parcel Mail brukar ta jättelänge av någon skum anledning. Ibland kan USPS få fnatt och ta nåra dagar på sig med Air Parcel Mail.
Mitt skickades med USPS (Posten) - men det tog ändå 11 dagar, man ska ha i åtanke, att vissa sidor bara behandlar ordrar till utlandet typ en gång i veckan, så det tar kanske en vecka innan de ens skickar iväg dina prylar, sen ska det postas, sen om du har otur så hamnar det hos tullen...
It's all alright!<br>
EE Frihandeln gäller i första hand EU.
Pluralis: Är det DrJays du pratar om? Va låg den sammanlagda fraktkostnaden på? peace
surface mail kan ta 4-6 veckor
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"
recognize: just DrJays verkar ju räkna ut allt när man checkar ut. alltså, frakt, tull, skatt till ens eget land...
lifeforms: jo jag vet, var på väg att beställa därifrån för ett bra tag sedan.. men vi kom fram till att frakten skulle bli rejält mycket dyrare än alla plaggen tillsammans.. frakten på just den sidan var overkigt dyr så jag tänkte kolla om någon lyckats komma undan billigare därifrån och hur lång leveranstiden var för det stämmer inte alltid heller.. okej lista på folks länkar hittils: www.digitalgravel.com www.drjays.com www.zoovillage.com www.junkjard.com www.hipshop.com www.karmaloop.com www.eastbay.com www.recognize.se www.combostore.se www.gulanstore.se www.caliroots.se dom svenska sidorna är ganska tråkiga eftersom dom verkar köpa från samma agenturer och därmed har dom i stortsett samma utbud som dom flesta butikerna runt om i Sverige. Länka till fler sidor gärna amerikanska / engelska sajter med bra urval och som sagt gärna från någon sida som ni själva beställt ifrån. Peace!
Drjays hamnar i ungefär samma prisklass som det skulle kostat i butik i Sverige... Men dom tar ganska långt tid på sig att packa ordrarna, men när det väl är packat och skickat går det undan!! Jag köpte två tees för 700kr nu senast och det är nog inte många som har likadana här hemma!
The Heart Of Man, If Once Expanded, Becomes Larger Than All Heavens!!
Yahlmar: 700kr inklusive frakt? Infamous: Låter grymt!!
www.sneakersnstuff.com
www.footlocker.com e den ja beställer ifrån mest. pålitlig!
erorone: Ok.. Hur mycket betalar du i fraktkostnad på footlocker.com och hur lång brukar leveranstiden vara där? Peace
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>
hur orkar man räkna ut dollar-priser till svenska kronor? :( finns de ingen omvanldare på nätet?
recognize brukar köpa ett par st å frakten blir ganska låg,2 - 3 veckor högst,beror på om de finns i lager å så.
yes tees inklusive frakt & tull (som dom drar direkt när man köper på drjays) Men som tidigare dubbla priset på det du vill ha så får du den totala kostnaden...
The Heart Of Man, If Once Expanded, Becomes Larger Than All Heavens!!
yellowratbastards kläder är ruggigt koola. har en hoody som jag älskar. farsan köpte med sig lite stuff hem från NYC. mkt koola grejor!
araq ja, fyfan, ska dit i maj. Kommer hem med en helt ny garderob
ja, så är det.
det var en snäll hemlighet
It's all alright!<br>
jag är avis som fan! hehe. det är ngt visst med deras hoodys.
Jag pratade med posten (mina föräldrar har postutlämningsställe), och då sa dom på support att den amerikanska tullen har blivit hårdare nu, så alla paketen som skickades innan jul, alltså någon gång i december, har dom kollat extra på så därför tar det mkt mkt längre tid innan dom kommer fram. Många av paketen&breven har inte kommit fram än.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
ee, du lär åka på tullavgift.....
Look with your own eyes - See with your own mind
Grymt snygga tröjor.
Look with your own eyes - See with your own mind
om värdet överstiger 50 dollar, så är det 25% tror jag... Jag fick hem tio paket och brev idag med grejer jag beställt sedan länge
ja vettefan om jag e seg..men beställer aldrig nått på nätet.....men hade tänkt beställa typ en t-shirt från www.karmaloop.com.....nån som har koll på vad frakten typ skulle bli på de??...blev inte riktigt klok på sidan....
Its better to die on your feet, than live a lifetime on yor knees
EE, grymt
www.fashionkills.de okej, sidan är på tyska, men när ni väl lyckats klicka er fram till kläderna så står det på antingen halvengelska/tyska (det blir iaf så att man förstår) eller så står det helt på engelska. sjukt fräscha grejer, inte så mycket eftersom det är deras egna märke och inget stort företag och så men jävligt snygga grejer som sagt. kolla in åtminstone :) finns annat fint att checka in på sidan också (tyskan är inte sååå jobbig).
baeng
Är det många här som har besällt än ett annat land än i Sverige? Skiljer sig storlekerna på något sätt, frakt?, Tull?
HTTP://SANANA.BLOGG.SE
EE, jag slapp tullen sist också! brukar alltid få betala tull annars på kepsarna man beställer från www.*******.***
åh.
vad menas med www.****.***?
HTTP://SANANA.BLOGG.SE
EE P18 Dålig...? De har ju GRYM service.... de svarar ju alltid på ens mail snabbt... konstigt om du upplever dålig service.
http://oldstock.se - Vintage street wear
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
fett! släng upp ännu fler länkar!
yellowratbastard har kass personal och kass ledning. de svarar aldrig på mail och loggar ur en från customerchatten om man har för mkt frågor. de har problem med sitt lager nu också så saker man beställer finns inte kvar. med andra ord kaos. men sjyssta kläder. så jag antar att "kaoset" blir bättre i vår.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama