I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

KÖPES: Webkamera

Övrigt - Köp & Sälj

2005-01-03 23:11

KÖPES: Webkamera

Bra billig fin webkamera köpes. Usb ska d va. Skivor å böcker skiter jag i, bara drivers finns på nätet!

GE MEJ!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-03 23:15
Quickcam Messenger (Logitech) för 200kr Fungerar alldeles utmärkt!
PM'a mig vid intresse
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-03 23:16
Tänkte tipsa dig, om du inte redan visste om det.. att en webkamera e relativt billiga ändå..jag fick min för 200 spenn i affär o den e grym.
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2005-01-03 23:43
nuss länka till en sån!

2005-01-04 00:06
don å mastermami. check era mess!

2005-01-04 13:23
hehe! gumman!!! d går ju inte, jag vill ju köpa en så vi kan se varandra!!

2005-01-04 22:17
biff har mess!

annapanna: jooo!!