Köpes & Bytes: DVD filmer
Nedanstående filmer köpes, helst nya och plastade med beggade går också bra. Filmer inom parentes har köpts efter det att tråden kom upp. (Apocalypse Now) (Easy Rider) (Big Fish) (Psycho) (Gladiator) (Scarface) (Irreversible) (Dr Strangelove) (Gudfadern -samtliga) (Lock Stock & 2 Smoking Barrels) (Kill Bill 1-2) Taxi Driver Nightmare Before X-mas Goodfellas Cidade De Deus Eyes Wide Shut The Rocky Horror Picture Show Trion Från Belleville Vertigo Dancer In the Dark Clockwork Orange The Shining Donnie Darko Blade Runner Deer Hunter Amores Perros Lost In Translation Almost Famous Trainspotting Mulholland Drive Drugstore Cowboy Adaptation Being John Malcovich The Virgin Suicides +Nästan allt av David Lynch, Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, Martin Scorsese, Emir Kusturica, Roman Polanski, Ridley Scott och Quentin Tarantino Ni som brukar kränga filmer till mig får gärna höra av er så styr vi upp en deal, men alla förslag välkomnas. Jag nöjer väl mig när jag köpt 10-20 av ovanstående filmer, att listan är längre är bara för att jag har många önskningar. Jag kan även byta dessa filmer nya plastade mot nya plastade bra filmer i samma prisklass: Star Wars 2 - Klonerna Anfaller Sagan Om De Två Tornen
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
|