Säljes: Tavlor för 500-2600 kr
jungleboogie.nu är uppdaterad med en drös nya tavlor som är till salu! (19.12-2004) klicka på PAINTINGS, där finns dom... må gott!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Awkward P0 först o främst är det för att det blir billigare att tillverka o därmed blir också säljpriset lägre... sedan är tanken att de ska ramas in i en "clips"-ram från ikea. kostar 49 kr. blir riktigt snyggt faktiskt! - länk: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/se rvlet/ProductDisplay?catalogId=10101&sto reId=2&productId=12129&langId=-11&parent Cats=10109*10246*10425
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker snarare att det är ett underpris! Jungle är något utöver det vanliga, och om jag hade haft pengarna så hade jag troligtvis haft tavlorna! ;) Keep it up man!
Awkward P0 jag kör på duk också...
Mastermani P18 tack för det! men jag glömde också skriva att man kan pruta lite om man inte skäms för sig :)
Ja fuck off alla som tycker att det är dyrt.. Jungle är ju fan konstnär, vad ska dom leva på tänkte du?
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
För övrigt är tavlorna så jävla snygga! Big up to boogie! : )
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
Elinh alla grffare vad e dom då..när jag målar så är de också en konst men för de ska jag inte robba småbarn på whoa för lite pappaer å färg
-¤one-0-one¤- -¤Varberg¤-
det är lite dyrt men man får ju verkligen vad man betalar för! riktigt fresha grejer!
vadå? jag dyster?
Flummiga grejer...GE mig!
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
Elinh F21 tackar för det ;)
MCFlo jag rånar inte. jag jobbar med ett hantverk/konst/vad-du-vill och säljer grejerna mot materialkostnad plus lön för möda. inte konstigare än när man handlar på konsum, ikea, designtorget osv.
greggan hehe, ja vänta bara tills jag får tag på den snubben...
fyfan.. en 3 åring kan ju droppa det där.. SKÄRP ER.. e alla jävla "föredetta-graffers" konstnärer nu eller..
Mac is back
nu menar jag inte att dom va ful.. tog i lite mycket.. men det har blivit en grej att alla ska göra tavlor.. å alla tavlor ser likadana ut.
Mac is back
tenteacle_crew P19 kan inte allt annat än skratta åt dina roliga inlägg! snälla ber dig om du gör en likadan tavla som jungle får du 3000 för den + färg och 70 kr/ timma. men den ska bli exakt som hans för en treåring kan ju göra samma sak då borde du som är mycket äldre kunna göra de bättre? rolig filur du =)
tenteacle_crew P19 ja det stämmer ju verkligen. usch vad alla gör mycket tavlor :/ jag tror nog att jag slutar med mitt måleri på momangen. föredetting som jag e...
men ni e ju sköna .. mm jag tror iaf hoppas att ni förstår .. för eran skull.
Mac is back
FunkyOne P18: varför skuklle jag vilja göra en exakt likadan tavla som han. LeChux : i 1000 år har det varit moda för graffitti målare att visa upp sig på duk å tycka att dom e speciella.. . jungle_boogie P4: jag e oxå föredetting å gillar att måla. men det jag menar är att det har blivit väldigt mycket.. å alla ska var så jävla speciella.
Mac is back
synd inte du sålde den där abc, den gillade jag starkt. mycket snyggt där med som man inte har råd med, tyvärr.
jo inte alla.. de felsta håller i en burk å kallar sig graffiti målare på en gång.. men du fattar vad jag menar ,, typ :D
Mac is back
Flash jag kör på duk också. skillz P15 sålde den faktiskt idag till en bekant för han diggade den så pass mycket =) tenteacle_crew P19 om du inte diggar det här kan du väl bara skita i att kommentera mer.
tenteacle_crew P19 du snackar om folk som håller i en burk och kallar sig graffiti målare, du verkar vara en av dem. smutsig du är
http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html
Mac is back
nice paintings, gillar dem
tenteacle_crew P19 haha, frågan är bara vad den där filmen hade med denna diskussion att göra...
för dom som inte gillar att shoppa på nätet så har jag en
utställning som öppnar på måndag 17/1...
info på
jungleboogie.nu
men vänner. om ni inte gillar målningarna så behöver ni inte köpa dem? jag tycker det är grymt..kör på och måla..det är vad som räknas. Vem bryr sig vad som är graffitikultur eller inte? graffitikultur är ett konsumtionsmönster och produktplacering som så mycket annat. Stirra inte er blinda på vad som är graffitikultur eller inte, det är inte mer än ett fundament att utöva sin konst på och en föreställd gemenskap. graffiti inspirerar och är inspirerad av andra konstformer. tala heller om vad ni tycker är tilltalande eller inte. ledsen att det blev off-topic..kör på din grej jungle. en del grejer tilltalande mig..en del inte..men du gör ju konsten för dig..och försöker bara leva. (min åsikt)
gazt.tumblr.com
orddöv P25 jag kan helt klart hålla med om att "graffitikultur" är och blir precis det man själv vill ha och gör det till. men folk kan oftast inte låta bli att tycka en massa om saker de kanske inte alltid har så bra koll på... som humanist måste man dock säga att det ok!
saxat från hemsidan: EXHIBITION AT PLAGG & PJUCK SÖDER IN STOCKHOLM 17.01-26.02-2005 One wall is painted in Jungle-graffitistyle and about 10 painted papers, 5 canvases and maybe something else is exhibited! As usual 10% goes to UNICEF to support their work with preventing trafficking! It´s a shoe and clothing store and it´s open monday-friday 10-19, saturday 11-17 and sunday 13-16. Adress: Götgatan 31, walk down the stairs. Subway: Slussen.
gotto say.. damn u got skills!!! skit snyggt..skulle lätt kunna tänka mig köpa nåt
HISINGEN MOTHA FRRUKKIN ÖL STARS BRIITCH!
BETTER-DAZE P22 tackar! du vet hur du kontaktar mig!
ärligt talat, du är en av dem där personerna som får en att helt tappa lusten att hålla i en penna med annat än matteräknande i tankarna:)
Tycker det var rätt fina grejer.. men kom ihåg att en produkt aldrig är värd mer än folk vill betala för den.
Jag har ingen forumsignatur.
Dom var fina, men droppa priserna för helvete... Det är ju på papper =/
MurmelMan P20 har sålt 12 grejer under nov-dec så det är nog inget problem. jag säljer inte till priser som gör att jag går med förlust. Streckkod det spelar ingen roll. vanligt förekommande är att folk gör t ex koppartryck på papper och säljer i samma prisklass. fast då är alla likadana och finnsi en upplaga på kanske mellan 20-200. mina är alla orginal, finns bara en av varje.