I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-25 21:07

Mobil Tips

OK då ska jag skaffa en ny mobil och undrar om ni kan rekomendera nån sjyst mobil som inte är altför dyr med kamera och bra upplösning på den kameran?

E inte bra på mobiler därför jag frågar efter tips

"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass
spill blood on the walls and play tennis with your balls
If the phone rings, don't answear the call
Im a slit your throat, fuck you like a ghost
cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie
Redaktionen

2004-12-26 18:11
Sonyericsson V800. Ganska dyr men riktigt bra. Den bästa mobilen enligt mig. Mp3 spelare och Kamera med 1,3 megapixlar. Riktigt bra ljud med tanke på att det är en mobil. Man kan köpa minneskort som har storlekar 128MB 512MB 1GB. Jag köpte 512MB för 400:- tror jag. Priserna på minneskort har sänkts riktigt mycket. En riktigt bra mobil. Det e värt pengarna.
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2005-01-02 20:19
Vad ligger priset på en sån då?
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2005-01-05 00:02
V800 finns bara med vodafone abonnemang.. det är en riktigt schysst telefon.. men vodefone är jävligt dyrt. Satsa på Tre istället.. fungerar riktigt bra nu och är dessutom riktigt billigt..

2005-01-05 20:24
Vet inte, har hört att 3 håller på o hustlar dem som e 3 kunder. Man får högra hyror än man ringt för, ibland går det inte o ringa från mobilen, ibland kan man inte nå operatören trots att mobilen är på och allt....
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie