http://www.promarktech.com/imaging/moni .. Funkar jättebra. Alla sladdar är med och så. Tänkte mig ca 1000 spänn för den eller..." />
I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: skärm 19" HITACHI CM771

Övrigt - Köp & Sälj

2004-12-22 22:09

Säljes: skärm 19" HITACHI CM771

Som sagt. 19" skärm HITACHI CM771 säljes i GBG

mer info: http://www.promarktech.com/imaging/moni ..

Funkar jättebra. Alla sladdar är med och så.

Tänkte mig ca 1000 spänn för den eller kanske om någon har nåt roligt de vill byta bort :)

"Rätten att driva med något är mycket viktigare för ett samhälle än rätten att inte bli förlöjligad, eftersom det första är frihet och det senare förtryck." (Rowan Atkinson)

2004-12-23 02:51
länken fixad: www.promarktech.com

Kan tilläggas att den är CTO 99 certifierad
"Rätten att driva med något är mycket viktigare för ett samhälle än rätten att inte bli förlöjligad, eftersom det första är frihet och det senare förtryck." (Rowan Atkinson)

2004-12-23 02:51
TCO menar jag.

2004-12-27 17:55
Okej, 800kr då. Ingen som behöver en ny skärm?

2004-12-28 00:42
ska kolla över tillgångarna och alternativen, pm:ar eventuellt i dagarna.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2004-12-28 03:47
Gött. Men om du skall köpa den får du komma till GBG. Blir nog rätt dyrt (och jobbigt) att skicka den till sthlm.