Säljes: Hiphop Vinyler (endast i Stockholm) ENDAST I STOCKHOLM - Singlar: 3some - When we take over!/Nutting but a 3 thang D.J. Jazzy Jeff and the Fresh Prince - I think i can beat Mike Tyson/Jeff was on the beatbox Fattaru - Mina hundar/Salut Fattaru - Första Femman/Gul & blå del 2 Looptroop - Looptroop Land/Heads day off Looptroop - Long arm of the law/Do my do Organism 12 - Sångfågel/Så här skall det låta OBS: OÖPPNAD Promoe - It's Promoe/Off the record Promoe - Theese walls don't lie/Winona Ryder OBS: OÖPPNAD Promoe & Timbuktu - Vertigo/Blind Justice Wu-tang Clan - C.R.E.A.M./Da mystery of chessboxin' EPs: Josh Martinez - Rumble Pie Organism 12 - Vad glor du på? Promoe & Timbuktu - The Bad sleep well The Casual Brothers - Costumers Choice (Part Two) OBS: OÖPPNAD LPs: Dead Prez - Lets get free Fjärde Världen - Världsomspegling Ison & Fille - Vår sida av stan Looptroop - Modern day city symphony Varför? - Jag behöver köpa julklappar, så snabba affärer är att föredra! OBS: Folk som köper fler skivor samtidigt går före i kön. Så skriv ett medelande till mig om vilken skiva/vilka skivor så sätter vi ett pris och en tid samt. plats! - ENDAST I STOCKHOLM