har en del spel som jag kan tänka mig att sälja, vet dock inte vad jag vill ha, och jag kan nog inte sätta bra priser då det är risk att det blir överpriser, så du får säga vad du är beredd att ge ifall du är intresserad av ett/flera av spelen. Little Nemo the Dream Master - Lite Kantstött, en reva i ena hörnet, komplett Lolo 3 - Nyskick, Komplett Paperboy - Reva i ena hörnet annars nyskick, komplett Metal Gear - Lite kantstött,Komplett North & South - Nästan Nyskick, inte manual Super Mario 2 - Nyskick,Komplett Super Mario 3 - Nyskick, Ingen Manual Deja Vu - Lite kantstött, ingen manual Maniac Mansion - Nyskick, Komplett förutom den svarta "stödgrejen" Bionic Commando - Nästan Nyskick,komplett förutom "stödgrejen" Side Pocket - Nästan Nyskick, ingen Manual Tom & Jerry - lite kantstött, ingen Manual Dr Mario - Nästan Nyskick, Komplett Mega Man 3 - Nästan Nyskick,Komplett Mega Man 2 - lite kantstött, Komplett Tale Spin - Nyskick,Komplett Blades of Steel- Nyskick,Komplett World Wrestling - Lite kantstött,Komplett Flintstones - Lite kantstött,Ingen Manual Tiny Toon - Nyskick,komplett Snake Rattle n Roll - Nästan nyskick,Komplett Nintendo World Cup - ganska kantstött, ingen manual