I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: CD Skivor, Ison & Fille, Slusken m.m......

Övrigt - Köp & Sälj

Arrangör

2004-11-27 12:39

Säljes: CD Skivor, Ison & Fille, Slusken m.m......

Säljer diverse CD skivor till högstbjudande.

Mat åt far - Jämna plågor | 50 kr | Trasigt Fodrall | Komplett

Infinite Mass - Nine 5 Vibe | 50 kr | Perfekt skick på en fin gammal singel från 1995 | Komplett

Dj Sleepy - Sleepy sound system vol.1 | 100 kr | Perfekt skick på en schyst skiva med artister som Promoe, Supreme, Spotrunnaz osv | Komplett

Ison & Fille - Vår sida av stan | 90 kr | Liten repa på fodrallet annars inget fel | Komplett

SLusken IV: Gudfadern | 50 kr | Perfekt skick på en typisk Slusken platta | Komplett

Mad Giants - Masterpieces for the def and dumb | 60 kr | Perfekt skick på en platta med Slusken och hans bror gickpåre | Komplett

Slusken - 7k bra | 50 kr | En till typisk Slusken platta i perfekt skick | Komplett

Jag håller till i Hedemora, ett litet ställa i Dalarna, inget problem att skicka varorna, men då står köparen för frakten. Som ligger runt 20 kr.

"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
Arrangör

2004-11-27 12:46
Säljer även en mp3 spelare.

SanDisk Cruzer Micro Mp3 Companion med 512 mb minne.

Ingen usb kabel, man pluggar bara in minnet direkt i datorn. Köpte den i September så det är ~9 månaders garanti kvar. Köpte den för ca 1400 och säljer den nu för 600 eller högst bjudande. Batteritid ca 8 timmar. Batteri ingår ej. Batteri typ: AAA.

Vilkoren är samma som ovan.
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer

2004-11-27 13:08
3 - Ange utgångsbud!
För att undvika skambud och diverse andra problem, ange alltid ett utgångsbud då du ska sälja en vara till högstbjudande. Gör du inte detta finns det risk att din tråd kommer att tas bort.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2004-11-27 13:11
F18

Han har ju skrivit hur mkt han vill ha för sakerna han säljer!

2004-11-27 13:12
haha. sorry. jag är nyvaken. förlåt!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.