I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Rökelser. Mer än 30 olika dofter

Övrigt - Köp & Sälj

   

2004-11-25 01:09

Säljes: Rökelser. Mer än 30 olika dofter

Hej, jag sysslar med att importera/dippa rökelser själv och vill gärna dela med mig detta med att annonsera här.
Dessa rökelser skapar inte huvudvärk eller annan illamående. Luktar inte bränt tidning eller så utan avger trevliga aromer och är trevliga att använda vid förfesten, date middagen, som fräschör eller för att relaxa rent av med skön musik. Överraskande till säng kammaren också. Speciellt musk varianterna.

Har 2 olika storlekar som döpts efter storlekarna:
1. Queensize typen, 33 cm. Ca 90 min brinntid. Kr 35
Klicka för bild här!
2. Standard typen, 28. Ca 45-60 min brinntid. Kr 25
Klicka för bild här!

Alla packs kommer med ca 20 pinnar och erbjuds i dessa dofter:
Standard
Angel
African Queen
Vanilla Sandalwood
Arabian Night
Arabian Sandalwood
Apple Pie
Black Magic
Blue Nile
Butt Naked
Coconut
Cotton Candy
Desert Rain
Escape
Whisper
Banana Coconut
Rose
Oxygen
Lick Me All Over
Juniper Breeze
Jamaican Musk
Jean Paul Gaultier
French Vanilla
Forbidden Fruit
Ylang Ylang

Queensize
African Cush
African Musk
Black Coconut
Blue Coconut
Egyptian Musk
Love Supreme
Sandalwood
Sweet Dreams
Vanilla
White Musk
Ylang Ylang

Tillbehör som rökelse hållare finns också, 30 cm långa trä hållare med motiv som Måne, Stjärnor, Delfin och löv. 20kr styck

Jag finns tillgänglig i Uppsala och kan kontaktas via epost om så önskas, telefon finns vid kontakt. För tillfället håller jag på att lägga ut mina produkter i Soundkilla Records i Stockholm efter fredagen den 26:e i November som kan kika in på. Kontakta mig för eventuell demonstrering utav produkterna, jag åker gärna ut och visar er.

Maila eller kontakta mig via Whoa.
[email protected]