I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

fråga:sega megadrive/mega cd

Övrigt - Köp & Sälj

2004-11-17 22:52

fråga:sega megadrive/mega cd

det har varit endel köpare som har velat köpa mitt sega...men ingen för det priset jag vill...iaf
är det värt att byta en segamegadrive/megacd inkl. megacd spelet "road avenger" mot en gameboyadvance (den tidiga versionen) inkl. phantasy star online kollektionen?

skulle vilja veta så mycket som möjligt inom imorgon kväll....

2004-11-17 22:59
jag hade inte gjort det. aldrig.

2004-11-17 23:06
Nej icke värt! Såfall mot en GBA SP och ett bättre spel!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-17 23:32
Tveksamt. En GBA SP kan du köpa för under 1000kr numer så jag tror du tjänar mer på att sälja dina SEGA-prylar på exempelvis Tradera och sedan köpa en GBA SP för pengarna.
Tullar är som kryptonit! /Stålmannen
h

2004-11-17 23:44
ok, stort tack!

2004-11-18 00:29
Du ska aldrig byta bort ett Sega mega drive!!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2004-11-18 20:35
men jag är inte en sån som bryr mig om jag har originalet eller inte...jag har troligen 90% av alla sega spelen i världen på xboxen endå....

iaf, jag fick ett nytt erbjudande av den där killen.
samma sak men med "golden sun" också...

vad tycker ni?

2004-11-18 21:04
Han får sluta vara snål och ge dig en GBA SP iallafall. Den är kompaktare och med belyst skärm. Den vanliga GBA ser man inte ett skit om man nu inte sitter under en lampa hela tiden. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-18 21:13
aa, jag vet vad gameboy sp är....
men jag skulle nog max få 600 för segat annars verkar det som?

2004-11-19 08:57
One_mic: (måns?) Lägg ut det på tradera, bästa tipset du kan få! Om duvill ha så månag bud som möjligt lägger du ut det för 1 kr, då stiger det snabbast och bäst.

2004-11-19 10:53
Man säljer inte ett Mega Drive, för fan:P
http://www.oekoland.de/assets/images/Ravioli.jpg

2004-11-19 22:32
japp namnet är måns! hur du nu visste det(?)...

jo, fast när man lägger ut det på tradera så är det osäkert....

2004-11-20 00:46
one: Vi har snackat både över whoa och msn om segat!

Alltså, ok, jag vet vad som gäller ang din konsol, att inga spel medföljer för attd u inte hittar dem osv. och visst det är en fin konsol men jag skulle själv aldrig som samlare köpa den för det priset. Visst lägger du ut det på blocket kanske du kan pracka på någon dumskalle det, men jag tvivlar på det också. och då får du vänta ett flertal veckor på att den dumskallen ska uppenbara sig.

Så mina tips:
1. lägg ut det på tradera för en billig peng, så ska du se attdte stiger i pris.

2. Lägg ut det på blocket och vääääääänta.

3. byt det mot advanced konsolen.

4. sälj det till mig! :D