I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Air Jordan skor..

Övrigt - Köp & Sälj

2004-11-20 13:57
då kanske man ska söka sig till något annat forum där folk bryr sig om sådana saker. tror detta är lite fel hehe

2004-11-20 20:43
asså tro inte att jag har nån större samling eller så. dock är jag fett intresserad av skor och kollar sko-porr varenda dag typ. att gå på soc och pendla fram och tillbaka till sthlm från gbg gör ju inte att man kan sitta och välja på ebay direkt. men just nu har jag 5 par deadstock. får nya om nån vecka. detta är ju ingenting. jag gillar bara snygga nike's. inga flashiga jordan 10:or bara snygga kicks. charles barkley-skon lixom, jesus wept.

något jag hatar över allt annat i denna sneaker kultur är dessa jävla skor vid namn dunks. finns fan inget fulare. vem är det som samlar på de då? IT-nördar som tyker det är ball med dyra sneakers. fy fan.

2004-11-20 20:58
somegirls
Men vadå bara 5 ds? Det låter som om att ds vore en förutsättning för att samlingen ska vara något att visa upp? Huvudsaken är väl att det är retrosneakers?

Jag köper aldrig dunks själv. Men skulle jag någon gång få för mig att göra det så skulle det bli de äldre 2-färgscombona typ michigans, goldenrods, brazils etc
Det är ju på tok för stor hype runt SB nu även om jag gillar vissa combos som kommit, t ex jedis gillar jag. Men jag skulle nog aldrig köpa dunks.. De är lite väl "platta" vid tån.. Jag är mer för af1.
http://oldstock.se - Vintage street wear

2004-11-21 11:20
jag gillar dunks, kalla mig it-nörd eller vad du vill hehe.
vad är det som är it-nörd med det? hehe. alla har vi olika smak.

2004-11-21 12:15
kyaal P21

min dawg ill will soprtade helvita dunks när jag såg honom senast. det va jävlit fresh.

huvudsaken är känslan av att öppna skokartongerna en gång i månaden och bara titta på de och veta att de finns där. helt nya, fria från skrynklingar och föroreningar. fan nervigt att gå ut på stan asså. kommer dröja... kommer dröja.... måste ju fan ha jackor som matchar och det blir till sommaren. varsity jackets för 13 dollars. alla delstater typ oxå. PA woho!!!