I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Hiphop vinyler!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2004-10-14 19:28

Säljes: Hiphop vinyler!


Jag vill sälja dessa vinyler:


Sugarhill Gang - Rapper's Delight (Single 12")
PST/Q - Vi Mot Röset (Single 12")
Organism 12 - Bakom Kulisserna (2xLP 12")
Eminem - The Eminem Show (2xLP 12")
Promoe - Government Music (2xLP 12")

Single 12" = 80:-
2xLP 12" = 120:-
Hela Paketet = 450:-

/ Johan

'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-10-14 19:28
Oj!

skicka ett mail vid intresse!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-10-18 23:14
ingen som e intresserad?
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-10-19 00:06
sänk priserna så kanske nån blir intresserad
 

2004-10-19 08:52


Single 12" = 70:-
2xLP 12" = 110:-
Hela Paketet = 350:- då?


:D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-10-19 09:08
HAhAHA,..

Kanske ska tillägga att de aldrig spelats, suttit på väggen bara..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-10-19 10:46
shit . rappers delight e min!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.