Säljes: Piano
Ett äldre piano i ek, av märke Sören Jensen.. Metalram, troligtvis från 30-talet.. Ni fixar hämtningen, bor i Lund.. Utgångspris: 300 balubas
ask Beavis, I get nothing Butt-head
bild kommer senare idag, det är i fint skick kan ju tilläggas
har fått ett bud på 500:- precis
Hangaround
2004-10-09 15:29
det där är väl värt lite mer än 500 pix?
Va fan skärp dig! Det där pianot är fan så mkt mer värt än 500 sketna kronor, >:(
Hoppas bara han läser detta innan det är för sent...
Vanvettsafär! Om det funkar som det ska så är det värt flera tusen. Mitt piano kostade 10000, då var det nytt iofs. men dedär pianot ser ut att ha bättre resonans.
Är det bra i bra skick skulle det inte förvåna mig om han fick ut minst 10.000 för det...
Haha FETT ägd om du säljer det för 500kr.
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad, she turned the other butt, she can even call me dad."
Haha, ja det är bara att bjuda på, det är inte sålt iaf.
Kan du skicka det på postförskott?
Mjaaau
hehe, inget fel på pianot, vi har platsbrist, därför det billiga priset.. snapis sören Jensen, vet tjii vilken modell, det är ifrån 30-talet iaf. det kommer att bli ostämt efter enflytt, det kan jag lova dig
men herregud sälj det till en musikaffär människa.
lägg bud
kolla din gästbok
Producent
2004-10-11 05:05
utgångspriset borde väl ligga på det det tiodubbla minst iaf?
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Tycker det är ganska naivt i brist på bättre ord att sitta o skriva massa skit om hur mycket det skulle vara värt. Vill han sälja det för 300 spänn så är det väl upp till honom? Ni som klagar på det billiga priset är bara avundsjuka på att någon kommer köpa det billigt och i era ögon "fått det jättebilligt", och hade ni bott så ni kunnat köpa det för 500spänn hade ni inte tvekat en sekund på att "lura" stackars Hanal som ni tycker den som köper det för 500kr gör. Sluta upp med avundsjukan kids!
jag älskar dig!
Hehe, ni är ju värsta musikkunnare, precis som SpicyF säger, köp det för 500:- och lura mig då
Grejen med att ta det till en secondhand-affär känns ju kefft, det väger ju mycket och att ta med en bild för att dom sen säger till mig att jag får 200 spänn för det känns ju kasst
C $437,692.58 utropspris på ett annat sören.. get rich or die trying! :D
var hitta du det?
Hanal P19 Du har gått om ett par klasser va? Jag har kikat lite på nätet nu och medelpriset för ett Sören Jensen piano ligger på mellan 600$ - 1000$ beroende på kvalitet...
GAIA P22 Jag har inte brytt mig om att kolla priser, vill bli av med det, men har lagt upp ett antal anonser på tradera, blocket osv.
Hanal P19 Så du bryr dig inte om cash då alltså? Säg till när du ska sälja din bil så köper jag den för 50:- då...
hehe, jag bryr mig visst det om priset, klart jag tar så mycket som jag kan få ut av det, men eftersom jag inte visste något vettigt utropspris så
eftersom du inte visste ta bort annonserna och lägg ut nya då med bättre pris :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har lagt ut på "seriösa" ställen, har inte fått bud där ännu så den här kan gott vara kvar