massa med BRA VHS filmer
jag har en massa bra vhs filmer. många säljer sina skit vhs filmer för att dom inte är bra. men jag ska sälja mina vhs filmer för att dom börjar ta för stort utrymme. specielt nu när min dvd samling börjar ta mer o mer plats här är dom i alla fall: 48 timmar Ali (ntsc) aliens army of darkness (ntsc) saturday night live: bad boys Band of brother (6 band) batman the movie (1966, ntsc) boondocksaints braveheart ace ventura: rider igen the bonecollector ombytta roller the toxic avenger scary movie terminator 2: domedagen the cable guy the crow crying freeman dirty harry dogma enter the dragon (ntsc) fight club from dusk till dawn den gröna milen hellraiser joy ride (roadkill, ntsc) jurassic park en prins i new york killer clowns killing zoe monty python: meningen med livet piranha nörkontakt av tredje graden romeo must die (ntsc) first blood (rambo) Rocky boxen (1-5) seven spy game (ntsc) Blade behind enemy lines (ntsc) Nightmare on elmstreet collection (1-7, Ntsc) tom green: something smells funny (ntsc) tom green: the tom green show, the uncensored (ntsc) världarnas krig bulletproof sphere: farkosten House IV Hamilton scanners savior from dusk till dawn 3 Jagad filmerna ligger på 50kr st Band of brothers 300kr nightmare on elmstreet box 400kr rocky box 300kr men priset kan diskuteras OBS: kartongen till boxarna finns inte kvar, utan de är bara filmerna och fodralen. säljer minst 4 åt gången
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|