I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Sl-kort, icke reducerat pris

Övrigt - Köp & Sälj

2004-09-09 17:18

Köpes: Sl-kort, icke reducerat pris

Jag är eventuellt intresserad av att köpa ett sl-kort, icke reducerat pris om någon har ett förmånligt erbjudande och det går att lösa på ett smidigt sätt.. 30-dagars eller säsongskort..

vadå? jag dyster?

2004-09-09 17:58
hur kan det vara ett förmånligt erbjudande om priset inte är reducerat?

hajjar inget...dui vill alltså köpa ett 30 dagars kort till fullt pris men det ska vara förmåligt erbjudande?
det går ju tamejfan veeeerkligen inte ihop???
jomensåatt...nå vet ja.

2004-09-09 18:03
reducerat pris är dom korten som är till för barn/pensionärer, vilket betyder att jag torskar lika hårt som om jag åker utan kort om jag blir haffad av kontrollanterna.. så korten som det står RED på vill jag alltså inte ha..
vadå? jag dyster?

2004-09-09 22:24
man kan ju inte åka buss om man är med i planka.nu.. eller kan kan man väl.. men det är ju svårare att komma på
full

2004-09-09 22:30

2004-09-10 00:48
jag hörde om nån kompis bekant som visar upp gamla busskort och i nio av tio fall kommer med bussen. men det är ju snudd på olagligt så nåt sånt skulle jag aldrig få gör mig att göra...
"My boss walks by, he's looking just like an asshole. Smiling 'cause he jerks niggas for minimum cash flow."

2004-09-10 03:20
eh, varfrö köper du bara inte ett kort på de vanliga ställena?
det går rätt snabbt och smidigt.
Fördomar är bara erfarenheter man inte hunnit få än.