I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: topptursutrustning

Övrigt - Köp & Sälj

2004-09-04 01:36

säljes: topptursutrustning

TOPPTURSUTRUSTNING!

Säljer mina underbara Dynastar In74 med ett par Markerbindningar på. Skidorna är 193 långa och åkta på i ett par år, än finns det kvar at åka på!

Vill du så finns det formskurna Ascension stighudar till samt ett par Alpine Trekkers! Allt i toppskick.

Alltså, allt du behöver för en rejäl topptur och/eller bara glassigt lössnöåk.

Utgångsbud 2500

För övrigt anser jag att graffitiforumet på whoa bör förstöras.

2004-09-04 14:36
tänkte slippa allt gnäll och veta-bäst på freeride och ge alla underbara whoaiter chansen att lägga vantarna på de här godsakerna.

rudeboy . du gör på ett mycket smaklöst sätt skäl för ditt nick. jag kanske skickar ett PM där jag kallar dig för olika könsord ditt lilla missfall. om jag orkar.

2004-09-05 15:21
öh, köp då!

2004-09-05 18:07
Hm... Skidor har jag redan, men om du har nåt annat i skidväg att sälja så säg till så ska vi se om det är nåt jag behöver. Du har inte ett par hyfsat fräscha pjäxor strl 27,5 till övers kanske?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-05 20:18
kan fixa bindningar om du inte är så fasligt tung. har ett par dassiga gamla carvingskidor du kan få för ett par hundringar. lite lavinprylar kan du också få köpa. ett par langepjäxor har jag också till salu om du berättar vad 27,5 är i vanligt europeiskt mått.

2004-09-06 14:59
Lavinprylar har jag redan... 27,5 är normalt mått för pjäxor. Betyder att dom är 275mm stora. Motsvarar typ 43-44 i "vanliga" skostorlekar. Hur gamla är pjäxorna? Fresha?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-06 15:26
mc_chris P21
tänk på att skalet skall vara ca 1,5-2 cm större än din normala storlek. tänk även på att skalen varierar förbannat mycket mellan olika märken.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-09-06 21:58
Men vad har du för storlek i fötterna då? Normalt sett? Eller är det inte dina pjäxor?