I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

diamirbindning köpes

Övrigt - Köp & Sälj

2004-09-02 14:13

diamirbindning köpes

är det någon som sitter på en diamir så hojta till. freeride eller den senaste är mest intressant.

För övrigt anser jag att graffitiforumet på whoa bör förstöras.

2004-09-02 14:17
finns en på freeride.nu som säljer:

Diamir Freeride
Diamir Freeride turåkningsbindningar i
mycket gott skick, använda ca 1 vecka.
För pjäxlängd 280-330 mm.

Plats: Stockholm
Pris: 2000 kr
Kontakta: Daniel Lindén
Tel: 0734-231400

är du sugen på en vanlig jibb/friåkningsbindning sitter jag inne på ett par helt nya Marker 1200 Titanium Free bindningar som du kan få loss billigt.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-09-02 14:24
det finns även en snubbe där som säljer ett par sprillans nya Naxo nx01 för 2000:- vilket e ett bra pris.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-09-02 20:40
jo, kollade där också. förut hade dom ett par gamla bindningar för riktigt slaktpris på naturkompaniet här i huvudstaden. försöker få tag på någonting billigare så att jag inte ska känna mig så dum i huvet som inte köpte dom då...

vad ska du har för markersarna?

2004-09-06 11:41
redigera
marker bindningarna kan du få för 800 spänn. plockar dock av de extra breda stopperserna då vilka kostade 500 spänn och sätter på orginalstoppers.

det e alltså marker bindningarna med gummiplatta, inte hårdplast, för att få maximal känsla.

2004-09-06 12:25
ääääh. fan, jag måste behärska mig. har redan en hög med onödiga prylar. tack ändå.